1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی از سوگواران عاشورای حسینی برگزار می شود

تور عکاسی از سوگواران عاشورای حسینی برگزار می شود

در قالب گروهی علاقمند، مشتاق و متعهد ، تور عکاسی مستند از سوگواران تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می شود.

پایگاه عکس چیلیک در پی برگزاری تورهای تخصصی عکاسی و مستندسازی آیین ها و رسوم اصیل و سنتی، قصد دارد برای سومین سال پیاپی تور عکاسی از تاسوعا و عاشورای حسینی را برگزار نماید.
در این برنامه که با شرایط ویژه ای برای همسفران تورهای عکاسی چیلیک تعریف شده، امکان حضور و استفاده سایر عکاسان و دانشجویان و علاقمندان نیز در نظر گرفته شده است.
پوستر تور عکاسی از عاشورا علاقمندان به شرکت در تور عکاسی از تاسوعا و عاشورای حسینی همچون سالهای پیش که در موقعیت های مختلف شهری برگزار شده بود، در سال جاری نیز قصد دارند با حضور در نشست توجیهی نسبت به حضور در روستاهای هدف گذاری شده در شهرهایی نظیر کاشان، یزد، ابیانه، زنجان، همدان، خوانسار، شاهرود و ساری ، گزینه مطلوب خود را انتخاب و شرایط همراهی با گروه های یاد شده را پذیرا شوند.
لازم به یادآوری است پایگاه عکس چیلیک بنابر رسالت حرفه ای خود به عنوان رسانه، با وجود انبوه نازیبایی های مشهود در این باره چندین سال است که با هدف ثبت زیبایی های عینی و حمایت و پشتیبانی از عکاسان و علاقمندان، شرایط حضور را برای عکاسان مستند در موقعیت های خاص ایجاد می کند تا ابعاد حماسی و عرفانی سوگواری از نگاه ظریف عکاسان متعهد و علاقمندان مشتاق مغفول نمانده و پس از هر بار سفر گروهی، با برگزاری نشست آموزشی نقد و تحلیل عکس ها شرایط برگزاری یک نمایشگاه گروهی از عکس های موفق و تولیدات برتر عکاسان همسفر را مهیا می کند.
مسئول برگزاری تور تخصصی عکاسی از عاشورای حسینی، شرکت در نشست توجیهی این سفر عکاسی را که همراه با نمایش فیلم و عکس برای علاقمندان طراحی و برنامه ریزی شده ، ضروری دانست و تاکید کرد: متاسفانه! گسترش روزافزون و هرساله بدعت ها و خرافه ها و رفتارهایی به دور از شان این مراسم باعث شده است تا گروه عکاسان هر ساله حضور در اماکنی که به دور از خدشه های مرسوم تلاش می کنند تا با استناد به ریشه های فقهی و اصالت های مورد تایید و مستند مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) را برگزار نمایند در اولویت تعیین مقصد سفر قرار دهند .

علاقمندان می توانند با توجه به محدودیت پذیرش تعداد عکاسان در این برنامه، جهت اطلاع از شرایط حضور رایگان، رده بندی تخفیف ها و آگاهی از شرایط شرکت در این برنامه و همچنین طرح پرسش با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در ارتباط بوده و نسبت به درخواست حضور و ثبت نام شان، اقدام نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران
پسین
نمایشگاه عکس « باب الحسین » در گیلان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست