1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی چیلیک در « تنگه ساواشی » برگزار شد

تور عکاسی چیلیک در « تنگه ساواشی » برگزار شد

پنجاه وپنجمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در آب گذر کوهستانی منطقه ی ساواشی در حومه شهرستان فیروزکوه در استان مازندران برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این سفر که ۲۵ نفر از عکاسان علاقه مندان به طبیعت نوردی حضور داشتند، همسفران در مسیرراه با دریافت راهنمایی های لازم، از برنامه های درنظرگرفته شده به واسطه مسئول تور و راهنمای محلی آگاه شدند.
پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، برنامه ریزی این تور را به شکل و شیوه ای قرار داد که همسفران سحرگاه دوشنبه ۱۱ شهریورماه جاری از تهران عازم شده و پس از حضور در مقصد، پس از صرف صبحانه، عازم آبراه کوهستانی و عبور از مناطق صخره ای این منطقه تاریخی شدند تا مطابق برنامه، عکاسی خود را با نور مناسب صبحگاهی از نقش برجشته قاجاری و مناظر و طبیعت محیط آغاز کنند.
پایان بخش برنامه پنجاه وپنجمین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری این تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در اتاق آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار خواهد شد.

تور عکاسی چیلیک در « تنگه ساواشی » برگزار شد

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” تنگه و آبشار ساواشی “ در استان مازندران به این ترتیب است:

عمار آزادانی، رضا اناری، مینا بازوار، سمیرا بیگدلی، محمد جباری، معصومه حضرتی، بابک خرازی، فخرالدین خمسه، زهرا خوش، مهناز رحیم لو، بهادر رحیمی، مهدیه روستائی، آنا زمانی، مریم ساکی، مهدی سروری، مهسا صاحبدل، سمیه طیبی، شجاع الدین علائدینی شورمستی، سعید کاظمی، وحیده لمعانی پور، مجتبی محسنی، وحید مظلوم زاده، سیدصادق موسوی، سمانه میلانلو، فاطمه ندیمی.

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند به واسطه تمامی هماهنگی ها و پشتیبانی ها از معاونت نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه و همکاران شان که در امر برنامه ریزی و راهنمایی این تور نقشی بسزا داشتند، تقدیر و تشکر نماید.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: تاکستان، شهرکرد(بازفت)، غار کتله خور زنجان، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، کلیبر، کردستان، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، ترکمن صحرا، شیراز و تخت جمشید، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

برنامه بعدی تور عکاسی این رسانه، سفر به استان قزوین و عکاسی از ” کارگران کارگاه های خشت زنی و کوره های آجرپزی و مزرعه گل های آفتابگردان ” و تمرکز بر موضوع مستند و طبیعت خواهد بود.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره اصلی دفتر این رسانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا مسئول تورهای عکاسی این پایگاه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نمایند.

پیشین
پنجاه وهفتمین تور عکاسی چیلیک به « غار کتله خور » می رود
پسین
نمایشگاه انفرادی « فرشته شادی » در کافه عکس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست