عنوان نمایشگاه:

جشنواره تورهای عکاسی چیلیک

نوع نمایشگاه : گروهی
تعداد قطعه : 68
در قالب عکس های: رنگی و سیاه وسفید
قاب نخست :

جنس آدم یافتن و نگاه آدمی داشتن، نگهبانی از آدم‌هایی که انگیزه شان در سفر دیدن و یافتن است، شاید! قطعی‌ترین دلیل برگزاری این تورها بود و اینک که هر علاقه‌مندی در هر سطح و پایه ای مهیای همسفری با «چیلیک» است، باید بر این موهبت، قدردان باشیم که تور عکاسی را اگرچه حرفه ای برگزار می کنیم ولی برای حرفه ای ها برگزار نمی کنیم!
جشنواره‌ای که در نخستین روز سال اطلاع‌رسانی شد و در آخرین روزهای سال جاری با حامیان فرهنگی و بی‌هیچ پشتیبان مالی به نام جوان و با حضور جوانان مستعد و کوشا به بار نشست.
به نام همان نیروی مستعدی که ذوق و قریحه‌اش از درون جوشان است و تنها حمایت است که این ذوق را تربیت و قریحه را بارور می‌سازد و این جشنواره با تمام کم لطفی‌ها، بی‌مهری‌ها و … دستاورد نیروی جوانان متعهدی است که فریاد خواستن و توانستن‌شان شنیدنی است اگر گوش و چشمی باشد که در دام سیب و گندم گرفتار نباشد و تفاوت را بشناسد و جوانی جوان را عامل تفاوت بداند و وحدت جوانی را در عین کثرت سلیقه درک کند.
هم اکنون جشنواره تورهای عکاسی چیلیک را در سالی که گذشت در میان همسفران و همراهان و همدلان ورد زبان ها کرد و اینک که به بار نشست همزمان لوح چندرسانه ای این اتفاق را به حقیقت برای نخستین بار به این شکل و با این صورت و محتوا در اختیار تمام علاقه مندان قرار داد.
جشنواره ای که بی هیچ حامی مالی و پشتیبان اقتصادی و با همدلی خوبانی بار داد که فهرست حضورشان در بخش حامیان ذکر شده است.
جشنواره ای که چون تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک بیشتر وامدار مهربانی و حمایت میوه فروش عکس دوست و رانندگان هنردوست مان بود تا …
بماند!
دست همت و همدلی شان را در روزگار غریبی که نازنینان می دانند چه می گویم!
می بوسم و مدیون بود و مهر و حضورشانم.
20 اسفند ماه 1390
مهدی سروری

بخش مستند
بخش طبیعت
بخش آزاد
بخش تزیینات معماری
ایران زیبای من
جشنواره سراسری شمیم بهار
مطالب مرتبط با این نگارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست