1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دبیر جشنواره عکس نگاران: عکاسی بهترین ابزار معرفی سیستان وبلوچستان است

دبیر جشنواره عکس نگاران: عکاسی بهترین ابزار معرفی سیستان وبلوچستان است

دبیر نخستین دوره جشنواره ملی عکس نگاران در گفت وگو با پایگاه عکس چیلیک تاکید کرد: هنر عکاسی بهترین ابزار برای معرفی سیستان وبلوچستان است
دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران گفت: هنر عکاسی بهترین ابزار برای معرفی استان سیستان وبلوچستان است و عکاسان نقش مهمی در معرفی تمدن، طبیعت، مناطق گردشگری، آیین ها و مردم مهمان نواز این استان دارند.
حسین مسگرانی در گفت وگویی با واحد اطلاع رسانی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک با اشاره به برپایی نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در استان سیستان وبلوچستان افزود: مهم ترین موضوع در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران اجرای با کیفیت این جشنواره است تا عکاسان بدون هیچ دغدغه به استان سفر کنند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از بهترین داواران سطح ملی استفاده شده است اظهارداشت: برگزاری جشنواره ملی عکس نگاران اتفاقات خوبی را در سیستان وبلوچستان رقم می زند.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران ادامه داد: با برگزاری این جشنواره عکاسان سیستان وبلوچستان جایگاه اصلی خود را در هنر عکاسی کشور پیدا می کنند.
وی گفت: پس از برگزاری این جشنواره دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس نگاران در کانون عکاسان سیستان وبلوچستان مستقر می شود.
مسگرانی تاکید کرد: با کمک تمام هنرمندان استان نخستین دوره این جشنواره برگزار می شود و تاثیر آن در فضای هنری و عکاسی کشور مشاهده می شود.
ایشان ظرفیت های بی شمار فرهنگی، طبیعت بکر، مردمان مهمان نواز را دلیل خوبی برای بقای نخستین جشنواره ملی عکس نگاران عنوان کرد و افزود: عکاسان و جوانان با استعدادی در سیستان وبلوچستان وجود دارند که برگزاری این جشنواره فرصتی خوبی برای پرورش آنها است.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران اظهار داشت: تمام تلاش عوامل این جشنواره برگزاری خوب و ارزیابی نقاط قوت و ضعف است تا بتواند در جدول جشنواره های ملی ثبت شود. وی از تمام افرادی که از ابتدای با ایده برپایی این شنواره کمک کردند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هنرمندان عکاس کشور در این جشنواره باشیم.
نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت سیستان وبلوچستان با حضور کیارنگ اعلایی، محمدرضا چایفروش، علی قلم سیاه، مهدی نجارپیشه، صادق سوری داوری می شود.
این جشنواره از ۱۰ مهر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و ثبت نام اردوها از ۱۵ تا ۳۰ مهر سال جاری ادامه دارد.

دبیرخانه نسختین جشنواره ملی عکس نگاران در استان سیستان وبلوچستان – شهرستان زاهدان بلوار خرمشهر ۱۴ – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون عکاسان مستقل استان مستقر است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
ملک مدنی : « سرمایه اجتماعی » نیازمند تبیین مفهوم است
پسین
کتاب « عکاسی خبری » شهریار خوانساری منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست