1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. در ادامه جوایز ضد ایرانی اصغر خمسه با سیاه‌نمایی از ایران برنده جایزه عکاسی «سونی» شد

در ادامه جوایز ضد ایرانی اصغر خمسه با سیاه‌نمایی از ایران برنده جایزه عکاسی «سونی» شد

منبع: خبرگزاری فارس
اصغر خمسه عکاس خبری از ایران با مجموعه عکس «آتش نفرت» با موضوع جشنواره پسند و ضدایرانی قربانیان اسیدپاشی، برنده جایزه جهانی عکاسی «سونی» شد.13950204000547_PhotoA
به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، اصغر خمسه عکاس خبری از ایران با مجموعه عکس «آتش نفرت» با موضوع قربانیان اسیدپاشی، برنده جایزه جهانی عکاسی «سونی» شد. پیش از این نیز جشنواره های عکاسی خارجی با اقبال از سیاه نمایی در ایران از اینگونه عکس‌ها استقبال کرده و به این آثار جایزه داده‌اند. پرتره‌های خمسه برنده بخش عکاسی حرفه‌ای معاصر که مهمترین بخش این رویداد است شدند.

داوران برای انتخاب به مجموعه عکسهای ارسالی عکاس توجه کرده و بر اساس آن برنده را انتخاب کرده‌اند. این رویداد در ۱۴ بخش برندگان خود را که از کشورهای مختلف بودند اعلام کرد.

که‌ی نومیاما از ژاپن برنده بخش «عکاس آزاد» شد که بعد از جایزه «لیریس دور» که خمسه دریافت کرد مهمترین جایزه این رقابت است.

عکاس کانادایی کوین فرایر در دوبخش برنده جایزه شد. بخش اول «تهدیدات نمادین زندگی» با مجموعه عکس «فلات تبت برنده بهترین عکاسی مردمی شد و «شکارچیان عقاب در غرب چین» برنده بخش محیط زیست شد.

امسال همچنین با ارسال ۲۳۰ هزار و ۱۰۳ عکس برای این رویداد از ۱۸۶ کشور جهان، رکورد جدیدی ثبت شد. آثار عکاسان برنده و همچنین عکاسان نامزد دریافت جایزه از تاریخ ۲۲ آوریل تا ۸ ماه می در «سامرست هوس» لندن به نمایش گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام/

پیشین
اهدای جایزه ۲۵ هزار دلاری «سونی» به عکاس خبرگزاری مهر
پسین
فراخوان مسابقه عکاسی مونوکروم ۲۰۱۶ منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست