1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دعوت به شرکت در سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران

دعوت به شرکت در سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران

دبیرخانه انجمن عکاسان ایران با ارسال پیامی به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از برگزاری سومین مجمع عمومی غانجمن عکاسان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران با تصویب هیئت مدیره در روز جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
در این نشست که با دعوت از ۱۱۲۰ عضو انجمن تشکیل خواهد شد، علاوه بر ارائه گزارش‌های ۶ سال گذشته‌ی هیئت مدیره، بازرس و خزانه دار ، با خاتمه یافتن دوره فعالیت نخستین هیئت مدیره، دومین دوره‌ی انتخابات هیئت مدیره انجمن نیز انجام می‌شود. مهلت ثبت نام برای داوطلبان عضویت در هیئت مدیره، بازرس و اعضای علی البدل این انجمن تا ۱۵ اسفندماه تمدید شده بود. اطلاع رسانی برگزاری این مجمع در هماهنگی با وزارت کشور از طریق ارسال ایمیل، پیامک، شبکه تلگرام و تارنمای انجمن انجام شده است.
سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران

سومین مجمع عمومی با انتخاب و آغاز فعالیت “هیئت رئیسه سنی” از میان اعضای غیر داوطلب نامزدی در انتخابات در صبح جمعه تشکیل خواهد شد، انتخابات از ارکان نهادینه شده در انجمن عکاسان ایران است، زیرا برای نخستین بار در تاریخ تاسیس انجمن های مشابه در سال ۱۳۸۴ اعضای هیئت موسس انجمن نیز با گردهمایی جامعه عکاسی ایران در مرکز آفرینش های هنری نیاوران توسط حاضرین با رای گیری انتخاب شده و به کار تدوین اساسنامه انجمن ملی ایران اقدام نمودند.

لازم به یادآوری است، آن دسته از اعضایی که امکان حضور در مجمع عمومی را ندارند می توانند با ارسال معرفی نامه‌‌ای معتبر از سوی خود فقط یک عضو دیگر را به عنوان نماینده از سوی خود را با یک حق رای، برای حضور در مجمع به دبیرخانه انجمن معرفی نمایند تا درخواست مربوطه ثبت و اجرایی شود.
در پایان پیام ارسالی تاکید شده است که : بدیهی ست که هر فرد می تواند یک وکالت را به عهده بگیرد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به عکاس خراسانی؛ مهدی عقیقی
پسین
نمایشگاه عکس « بوی عیدی » در زنجان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست