1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دوره آموزشی سه روز با عکاسان در قم آغاز شد

دوره آموزشی سه روز با عکاسان در قم آغاز شد

با همت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر شهر قم ، دوره آموزشی سه روز با عکاسان در قم آغاز شد.
سه روز با عکاسان قمنخستین دوره آموزشی «سه روز با عکاسان استان قم» روز سه شنبه در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این کارگاه آموزشی؛ نشست های تخصصی و پانل های تصویری به همراه نمایش و نقد آثار عکاسان برگزار می شود که در روز نخست این دوره آموزشی، کارگاه آموزشی عکاسی سه بُعدی و پانوراما توسط سید حسن اطیابی و نشست های تخصصی عکس آیینی (امیر حسامی نژاد)، سیر تحول عکاسی در جهان و نگاهی به ایران (کمال الدین شاهرخ، عضو هیات مدیره انجمن عکاسان ایران) و تهیه، تدوین و نشر کتاب عکس (کمال الدین شاهرخ) برگزار شد.

 

در دومین روز این دوره آموزشی، ۲۹ اردی بهشت جاری، کارگاه آموزشی عکاسی تبلیغات توسط یدالله ولی زاده، رئیس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و نشست های تخصصی عکاسی تبلیغات (حامد فخاران)، شناخت های لازم فرهنگی در عکاسی (ابراهیم سلیمانی) و عکاسی با تلفن همراه (موبوگرافی) با حضور محمد مهدی عظیمی برگزار می شود.
در سومین روز دوره مذکور نیز، ۳۰ اردی بهشت ماه جاری، کارگاه آموزشی نورپردازی و شناخت تجهیزات توسط مصطفی خلیلی و نشست های تخصصی عکاسی تئاتر (مصطفی معراجی)، اقتصاد در هنر و عکاسی (احمد نوروزی) و عکاسی طبیعت (حسین قدیانی) ترتیب می یابد.

سه روز با عکاسان قم

این دوره آموزشی از سلسله کارگاه های آموزشی، نشست تخصصی و پانل های سه روز با عکاسان استان قم است که از ساعت ۹ تا ۱۳ در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم واقع در خیابان کلهری، کوچه ۲۳ برگزار می شود.

مطابق با اظهارات برگزارکننده، شرکت در این برنامه برای تمامی علاقه مندان و دانشجویان آزاد و رایگان می باشد و متقاضیان حضور در هر یک از کارگاه های آموزشی نسبت به پرداخت ده هزار تومان بایستی اقدام نمایند.
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم، وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی کشور در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه « سلفی نابلدان » در نگارخانه دنا
پسین
یک روز عکاسانه با حضور عباس عربزاده برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست