1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه صبح فردا خاتمه می یابد

دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه صبح فردا خاتمه می یابد

طبق اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی رئیس ستاد برگزاری جشنواره در این باره اعلام کرد: این جشنواره از ۸ آذرماه برنامه های خود با افتتاح نمایشگاه جنبی آغاز کرد و روز ۱۰ آذر با حضور ۲۱۲ عکاس برجسته کشور فعالیت عکاسی آن آغاز گردید.

دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه صبح فردا خاتمه می یابدمدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: عکاسان حاضر در جشنواره بیش از چهل هزار فریم عکس از مناظر مختلف تبریز ثبت کردند و با پایان مهلت عکاسی نزدیک به یکهزار و هفتصد عکس (در قالب تک عکس و مجموعه عکس) در اختیار هیات داوران قرار گرفت.

وی ترکیب هیات داوران را یک استاد برجسته عکاسی از تبریز و چهار عکاس سرشناس کشور از استانهای دیگر اعلام کرد و گفت: داوران بعد از چندین ساعت بررسی و داوری آثار در دو بخش سیاه و سفید و رنگی چهار اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب می کنند و یک اثر نیز برنده جایزه ویژه استاد هادی شفائیه (بنیانگذار عکاسی آکادمیک ایران) می شود.

نجفی ضمن قدردانی از مجموعه های مختلف شهری در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت عکاسان افزود:
عکاسان در ایام حضور در تبریز مناظر مختلف شهر را از نظر تاریخی، عمرانی، اجتماعی و شهری عکاسی کردند و این امر با همکاری شهروندان، مردم و مسئولین محقق شده است.

پیشین
نگارخانه چیلیک میزبان « بخش جنبی دومین جشنواره فیروزه »
پسین
برگزیدگان دومین جشنواره عکس فیروزه، تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست