1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. دومین سفر عکاسان به شرکت تعاونی‌ها برگزار می‌شود

دومین سفر عکاسان به شرکت تعاونی‌ها برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) –

1448007632377_BANER-copy1.jpg

دبیرخانه سومین جشنواره عکس تعاون از برگزاری دومین سفر گروهی عکاسان به شرکت تعاونی‌های برتر در حوزه استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این سفر که قرار است روز چهارشنبه، چهارم آذرماه برگزار شود، عکاسان به یکی از شرکت تعاونی‌های برتر در استان البرز منتقل شده و از مراحل کار، خط تولید و سایر فرآیندهای مربوط به این شرکت تولیدی به عکاسی خواهند پرداخت.

مهدی سروری با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش عکاسان، به انجام هماهنگی و صدور مجوزهای لازم برای عکاسی از شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: موضوع‌های کاری گوناگونی از جمله تولید داروهای گیاهی و شیمیایی، معدنی، محصولات غذایی، پرورش شترمرغ، قالی‌بافی، ماهیگیران و… در متن این سفرها قرار گرفته است تا متقاضیان بتوانند از شرایط حضور و امکان عکاسی از فرصت‌های فراهم آورده‌شده در ساعات کاری کارگران شرکت‌های تعاونی بهره‌برداری کنند.

او برگزاری این سفرهای نیم‌روزه عکاسی را به شکل مداوم و هفتگی، زمینه‌ساز حضور آثار شاخص عکاسان متقاضی در سومین دور جشنواره عکس تعاون دانست که با تمرکز بر شرکت‌های تعاونی برگزار می‌شود.

چندی قبل نخستین سفر عکاسان متقاضی از تهران به استان مرکزی برگزار شد که در آن عکاسان در شرکت تعاونی محصولات غذایی برتر حضور یافتند و پس از دریافت اطلاعات لازم از تمامی موقعیت‌های انبار، آزمایشگاه کنترل کیفی، سالن‌های تولید، بسته‌بندی و ارسال به عکاسی پرداختند.

علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و یا اعلام همراهی و حضور و انجام مراحل ثبت نام با شماره‌های ۸۸۳۴۸۸۲۴ یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند.

پیشین
سایه خاکستری شهر برای روابط تهرانی‌ها / حسین موسوی فراز از نمایشگاه خود می‌گوید
پسین
عکس‌های وقایع انقلاب اسلامی از ۱۷ شهریور تا ۲۳ بهمن منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست