1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین سفر عکاسان به شرکت تعاونی ها برگزار می شود

دومین سفر عکاسان به شرکت تعاونی ها برگزار می شود

دبیرخانه سومین جشنواره عکس تعاون ، از برگزاری دومین سفر گروهی عکاسان به شرکت تعاونی های برتر در حوزه استان تهران خبر داد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این سفر که قرار است روز دوشنبه ۹ آذرماه سال جاری برگزار شود ، عکاسان از مقابل دفتر این رسانه به یکی از شرکت تعاونی های برتر در استان البرز منتقل شده و به عکاسی از مراحل کار ، خط تولید و سایر فرآیندهای مربوط به این شرکت تولیدی به عکاسی خواهند پرداخت .

شرکت تعاونی « مهدی سروری » با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش عکاسان ، به انجام هماهنگی و صدور مجوزهای لازم برای عکاسی از شرکت های تعاونی اشاره کرد و یادآور شد : موضوع های کاری گوناگونی از جمله تولید داروهای گیاهی و شیمیایی ، معدنی ، محصولات غذایی ، پرورش شترمرغ ، قالی بافی ، صنایع دستی ، ماهیگیران و … در متن این سفرها قرار گرفته است تا متقاضیان بتوانند از شرایط حضور و امکان عکاسی از فرصت های فراهم آورده شده در ساعات کاری کارگران شرکت های تعاونی بهره برداری نمایند .

سروری برگزاری این سفرهای نیم روزه عکاسی را به شکل مداوم و هفتگی ، زمینه ساز حضور آثار شاخص عکاسان متقاضی در سومین دور جشنواره عکس تعاون دانست که با تمرکز بر شرکت تعاونی ها برگزار می شود .
لازم به ذکر است چندی قبل نخستین سفر عکاسان متقاضی از تهران به استان مرکزی برگزار شد(+) که در آن عکاسان در شرکت تعاونی محصولات غذایی برتر حضور یافته و پس از دریافت اطلاعات لازم از تمامی موقعیت های انبار ، آزمایشگاه کنترل کیفی ، سالن های تولید و بسته بندی و ارسال به عکاسی پرداختند .
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و یا اعلام همراهی و حضور و انجام مراحل ثبت نام با شماره های : ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند .

برای ثبت نام در دومین تور عکاسی تعاون ایـنـجــــا کلیک کنید.

منبع : پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « زنان بدون مردان » در نگارخانه آرته
پسین
کدام رنگ و کدام فرم بهترین تصویر از عاشوراست؟

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست