1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار انجمن عکاسان ایران انتخاب شدند

رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار انجمن عکاسان ایران انتخاب شدند

رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار انجمن عکاسان ایران با رای گیری اعضای هیئت مدیره در دومین جلسه این انجمن  در سال جاری پس از رای گیری انتخاب و اعلام شدند .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران ، جلسه‌ی یکصدوهفتاد و هشتم در این انجمن ، با هدف بررسی پیشنهادات اعضای هیئت مدیره برای انتخاب رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار در مسیر پیشبرد اهداف انجمن برگزار شد.
پس از برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم انجمن در فروردین ماه سال جاری و انتخاب اعضای هیئت مدیره، بازرس و اعضای علی البدل و تشکیل هیئت مدیره، پیرامون چگونگی نظام مدیریتی انجمن مباحث گسترده‌ای از سوی اعضاء طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
انجمن عکاسان ایران
پس از دو جلسه تبادل نظر و گفت و گو در باره پیشینه‌ی اداره انجمن از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ و تحلیل عملکرد روسای پیشین هیئت مدیره، اعضای آن و مدیران اجرایی و جمع‌بندی نهایی، رای گیری انجام و مسعود زنده روح کرمانی به سمت رئیس هیئت مدیره، فرزاد هاشمی به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و نماینده انجمن در شورای عالی خانه هنرمندان ایران و افشین شاهرودی به سمت خزانه دار انتخاب شدند.
انتخابات انجمن عکاسان ایران پس از عدم به دست آوری حدنصاب لازم حاضرین در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۹۴، برای دومین مرتبه با دعوت دوباره در ۱۸ فروردین ماه سال جاری تشکیل شد و در نهایت پس از تشریفات مرسوم نامزدها و انجام انتخابات و شمارش آرا، مسعود زنده روح کرمانی با ۸۰ رای، سیف‌الله صمدیان با ۶۴رای، محمدمهدی رحیمیان با ۵۷ رای، حسن غفاری با ۵۶ رای، فرزاد هاشمی با ۵۴ رای، ابراهیم صافی با ۴۶ رای و افشین شاهرودی با ۴۶ رای به عنوان اعضای اصلی، مجید ناگهی، سعید دستوری و عباس میرهاشمی به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین کمال‌الدین شاهرخ به عنوان بازرس اصلی و بابک برزویه به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
پیشین
کارگاه عکاسی طبیعت در دامن طبیعت برگزار شد
پسین
جشنواره عکس تعاون در مسیر استانی به تبریز رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست