1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رزومه های ارسالی به جشنواره من و شهر زشت و زیبا بررسی شد

رزومه های ارسالی به جشنواره من و شهر زشت و زیبا بررسی شد

رزومه های ارسالی از سوی متقاضیان حضور و عکاسان علاقمند به شرکت در جشنواره عکس من و شهر ، زشت و زیبا در محل دبیرخانه جشنواره ورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از مسئول دبیرخانه جشنواره،  از سوی دبیرخانه جشنواره عکس، همزمان با پایان یافتن مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی عکس من و شهر – زشت و زیبا، پس از بایگانی آثار دریافتی توسط دبیرخانه جشنواره، تعداد ۱۶۷ نفر از عکاسان غیربومی متقاضی شرکت در بخش ویژه (حضوری) بوده و تعداد ۲۱۲ نفر از عکاسان با ارسال ۱۷۴۵ اثر در بخش شهروندی (غیر حضوری) شرکت نمودند.

ضمن تقدیر از استقبال کم‌نظیر عکاسان از اقصی نقاط کشور  از دومین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا، نظر به محدودیت امکانات رفاهی، پس از بررسی‌های متعدد از سوی کمیته انتخاب جشنواره اسامی منتخبین مدعو بخش ویژه به شرح ذیل اعلام می‌شود:
عباس رستگار، روزبه فکوری، سحر رحمدل، مجید شقایی فلاح، احمد تاجی، مهران چراغچی، امیرحسین کمالی، مرتضی امین الرعایی، سهیل زند آذر، قدیر وقاری شورچه، حمید عزیزی خانقاهی، کیانوش سعادتی، سروش جوادیان، هادی دهقان پور، جواد رویین، مجید حجتی، محمد رضاآقایی، سید علی حسینی فر، مینا نوعی، فرزاد آرین نژاد، علیرضا رحمانی، محمد حسین صفایی، فرناز دمنابی، علی کربلایی محمد، امین رحمانی، شهاب ناصری، سمیرا غفاریان قالیباف،  عرفان دادخواه کوچکی، داود کهن ترابی و علیرضا صفایی.

بدیهی است سایر عکاسانی که در مهلت مقرر درخواست شرکت در بخش ویژه را براساس معیارهای فراخوان ارسال نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند به صورت آزاد در بخش حضوری و برنامه‌های جانبی آن و با امتیاز برابر جهت داوری شرکت نمایند.

در راستای رعایت حقوق متقاضیان حضور در این بخش، چنانچه منتخبین مدعو به هر دلیل قادر به حضور در بخش ویژه جشنواره (۶ لغایت ۱۰ آذر ماه) نمی باشند، شایسته است مراتب را حداکثر تا تاریخ ۲۵ آبان ماه جاری به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تماس ۳۳۶۸۱۸۷۰-۰۸۶ یا از طریق جستجو و ارسال پیام به نشانی arakmcsso در شبکه اطلاع رسانی تلگرام اعلام نمایند.

لازم به ذکر است که عکاسان بومی متقاضی شرکت در بخش ویژه (حضوری) بدون محدودیت می توانند در این بخش حضور یابند. بدین منظور متقاضیان محترم بومی می بایست در تاریخ ۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام و ثبت اطلاعات فنی (اگزیف) دوربین عکاسی و اطلاع از قوانین اقدام نموده و همانند عکاسان کشوری در موعد مقرر عکاسی و در زمان مشخص شده عکس های خود را تحویل دبیرخانه نمایند.
دبیری این دوره از جشنواره را محمدحسین انصاری و سیدمهرداد شریفی عهده دار بخش اجرایی این جشنواره است. همچنین از اسماعیل عباسی، مهدی مقیم نژاد، پیمان هوشمند زاده به عنوان اعضای هیات داوران یاد شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
افشین میرزایی و سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی
پسین
نمایشگاه عکس «من و عاشورای سالهای دور» مظفر طاهری در کرمان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست