1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ساتیار امامی رفت، مسعود خامسی پور آمد

ساتیار امامی رفت، مسعود خامسی پور آمد

بنا بر رای و نظر شهریار شمس ریاست شورای سردبیری مجموعه همشهری ، دبیری گروه عکس این مجموعه پس از ۵۰ ماه فعالیت ساتیار امامی، به مسعود خامسی پور سپرده شد.
گروه عکس مجموعه همشهری یکی از فعال ترین گروه های تولید و انتشار عکس در کشور است که در اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۳ با بیش از ۵۰۰هزار فریم عکس در بایگانی و بانک عکس آفلاین به ساتیار امامی سپرده شد. امامی در حدود ۵۰ ماه عهده دار عنوان دبیر گروه عکس مجموعه همشهری بود و در طی این سال ها با تاسیس و راهبری آژانس عکس همشهری و راه اندازی استودیو عکاسی شهید محمد کربلایی احمد خدمات ارزنده ای به حوزه عکس و عکاسان ارایه کرد.
آژانس عکس همشهری با استفاده از ظرفیت بیش از ۶۰ تن از عکاسان از سراسر کشور اتفاقی ویژه را در بخش تولید و ارایه خدمات تصویری در حوزه مطبوعات و گزارش های تصویری به مجلات و روزنامه عرضه کرد به طوری که در طول این سالها نزدیک به ۴۰۰هزار فریم عکس توسط عکاسان این آژانس تولید و ارایه و عرضه شده است.

از جمله عکاسانی که در طی این سالها با آژانس عکس همشهری همکاری داشته اند می توان به: جواد گلزارخرم، سعید قاسمی، مهدی بیات، فرشاد عباسی، و حامد خورشیدی، امین رحمانی، میلاد بهشتی، مینا نوعی، فرشته اصلاحی، مهرداد تبریزی، معین باقری، محمدرضا دهداری، آرمین صمیمی، مهدی بیات، جعفر کبوتری، احسان طالب زاده، مرتضی ذاکری، علی رضا تقوی، امیر حسامی نژاد، لیلی صدیق، روزبه رحمتی، سیدمحمد لطیف حسینی، امیر گلی پور، عبدا.. صفا و … اشاره کرد.

امامی با درج متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «پایان یک تلاش و نقطه سرخط» آورده است:
« امروز روز بسیار خوبی برایم بود تا بار مسئولیت دبیری گروه عکس همشهری را به دیگری محول کنم.بی شک تلاش های عکاسان زیادی در شهرستان و تهران برای آژانس عکس همشهری و موسسه همشهری در اذهان و خاطره تصویری مخاطبانش ماندگار خواهد ماند و از همه دوستان و عکاسان عزیزم که همیار و همکارم بودند کمال تشکر را دارم. با آرزوی موفقیت و ادامه حیات مجدد آژانس عکس همشهری »
ساتیار امامی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۴ در شهرستان بندر گز در استان گلستان است و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته عکاسی از دانشگاه آزاد اسلامی است.
بنابر برخی اظهار نظرها عدم تمایل به ادامه حضور در این مسئولیت و فراهم شدن شرایط تنظیم و تحویل استعفا توسط ساتیار امامی از این مسئولیت در روز شنبه ۲۳ تیرماه جاری منجر به اتخاذ تصمیم از سوی شهریار آریا شمس مستوفی ؛ ریاست شورای سردبیری مجموعه همشهری شد که ایشان هم با دعوت به کار مسعود خامسی پور از عکاسان و مستخدمین مجموعه همشهری با این درخواست موافقت کردند.
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک با علم بر اینکه عناوین سازمانی و مناصب اداری محدود به دوره است و میزان ارایه خدمات و مراتب مفید فایده بودن در راستای اهداف انسانی و الهی ملاک سنجش عملکرد افراد است، برای هر دو این عکاسان سلامت و سعادت و موفقیت در مسیر پاسداری از اصالت تخصص، آرزومند است.

عکس از: آژانس عکس همشهری
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «شباهنگام» در نگارخانه بهمن
پسین
نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «کجواج ها» در گالری سایه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست