1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سالروز تولد یک رویداد با نمایش ۳۳ عکس در اردبیل

سالروز تولد یک رویداد با نمایش ۳۳ عکس در اردبیل

سالروز تولد یک رویداد فرهنگی-هنری با نمایش ۳۳ قطعه عکس از آثار عکاسان اردبیل در این شهر گرامی داشته شد.
نمایشگاه عکس در اردبیل به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به مناسبت یکصدو شانزدهمین سال ورود سینما به ایران و ۳۳ سالگی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل، مراسمی با حضور مسئولین و هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری فدک در شهر اردبیل با نمایش ۳۳ قطعه عکس از ده عکاس استان اردبیل برای تولد ۳۳ سالگی این رویداد برگزارشد.
مسئول کانون عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در ارتباط با این نمایشگاه عکس اعلام کرد: ۳۳ قطعه عکس منتخب از عکاسان نام آشنا و فعال استان شامل: جاوید خدمتی، داور علایی، حسین ملکی، فرشید علیزاده، رضا زارع، محسن زارع، سجاد دادپور، فردین تکرمیان،  فیاض بهپور و مرضیه بایرامی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در معرض دید عموم قرار گرفت تا سالگرد این رویداد فرهنگی-هنری هر چه مبارک تر شود.
« محسن زارع » تصریح کرد: این عکس ها در جشنواره های مختلف ملی مقام داشته و بارها در نمایشگاه های ملی وبین المللی حضور یافته اند.
زارع در ادامه به ظرفیت بالای عکاسی در منطقه با اشاره کرد و گفت: به دلیل فضای خوب گردشگری و طبیعت بکر آن که در فصول مختلف تنوع خاص به خود همچون برف، برگ های خزان، شکوفه های خوش رنگ، میوه های رنگارنگ را داشته و بخصوص در فصل بهار که تابلوی زیبایی از جلوه های الهی است، طراوت و تازگی در عکس ها را از جمله موارد حائز اهمیت می توان برشمرد.
در حاشیه این مراسم اعلام شد که آثار به نمایش گذاشته شده در این مراسم ، به زودی در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« بدون شرح » است ولی « بدون درد » نیست
پسین
تور عکاسی یک روزه در مسیر خلخال و روستای کزج

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست