1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. سفر عکاسی از عاشورای حسینی ویژه عکاسان مستندنگار آئینی

سفر عکاسی از عاشورای حسینی ویژه عکاسان مستندنگار آئینی

دفتر پایگاه عکس چیلیک برای یازدهمین سال متوالی سفر عکاسی از عاشورای حسینی را با حضور عکاسان مستندنگار آئینی برگزار می کند.

پیرو برگزاری سفرهای عکاسی و کار متمرکز بر پروژه سوگواران حسینی ، دفتر پایگاه عکس چیلیک بر آن شده است تا در راستای تکمیل طرح «گرنت عکاسی» در مرحله ارایه آثار و مجموعه های عکس محور در نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم»، سفر عکاسی و مستندنگاری از آیین و رسوم بومی و محلی را با حضور تعداد محدودی از عکاسان علاقمند برگزار نماید.

لازم به یادآوری است همانگونه که راه یافتگان به نمایشگاه عکس «اهل حرم» از امتیاز و کمک هزینه ۵میلیون ریالی تا ده میلیون ریالی برخوردار شده اند، از امکان سهمیه حضور رایگان در سفر عکاسی سال جاری نیز در راستای تکمیل طرح «گرنت هنری» برخوردار می شوند.
این در حالی است که ۵۰درصد از امتیاز، ویژه حضور سایر متقاضیان علاقمند است که به شرکت در نمایشگاه و مشارکت در امر کتاب عکس عاشورای حسینی اهتمام داشته باشند.
برگزاری نشست های آموزشی و سلسله مباحث مربوط به زیبای شناسی آیینی و پرهیز از ثبت های سطحی و عاری از معرفت از جمله سرفصل های مطرح در جلسه های عکاسی مستند و پرداخت به موضوع است.

حائز اهمیت است که مخاطب و شرکت کننده در این طرح مطلع باشد این پروژه از سوی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک تعریف و ارایه شده است و تمامی فایل های منتخب و راه یافته شورای کارشناسی طرح تالیف کتاب عکس مشمول درج نام عکاس و قوانین حقوق مولف خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در این سفر عکاسی که پیش از تاسوعای حسینی برگزار شده و تا روز بعد از عاشورای حسینی برنامه ریزی شده است، می توانند ضمن ارایه درخواست شان و ارایه تعریفی از چگونگی عکاسی در این موضوع و هدف از شرکت در این طرح را برای شماره همراه: ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تلگرام/ واتس آپ ارسال کرده و هر گونه پرسش خود را با شماره: ۸۸۳۴۸۸۲۴ در میان بگذارند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «جنگ خاموش» در خانه هنرمندان ایران
پسین
نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم» در گالری لاله

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست