1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سفر یک روزه عکاسی به مقصد کویر مرنجاب

سفر یک روزه عکاسی به مقصد کویر مرنجاب

تور عکاسی طبیعت با آموزش و نظارت در کسب مهارت و تجربه عکاسی در کویر با حضور عکاسان و علاقمندان به عکاسی طبیعت برگزار می شود.
کارگاه عکاسی طبیعت در قالب ۱۰۵ومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با حرکت شبانه از تهران، تور یک روزه عکاسی در کویر را پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در حاشیه شهرستان آران وبیدگل برگزار می شود.

در این سفر گروهی عکاسان و علاقمندان شامگاه چهارشنبه از تهران عازم شده و در ضمن هماهنگی های به عمل آمده با هدف تجربه عکاسی از طلوع در کویر  به عکاسی می پردازند.
در طراحی این سفر نشست آموزشی و بهره گیری از آموزه های موثر در کشف و ثبت موقعیت ها و کادرهای عکاسی، طی کارگاهی آموزشی برای علاقمندان و دانشجویان در محل سالن آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار و نمونه هایی موفق از آثار عکاسان برای ایشان نمایش داده می شود.

برنامه آموزش کارگاهی تور عکاسی از طلوع در کویر شامل سه مرحله: پیش از سفر، در حین سفر و پس از سفر طراحی شده است که در مرحله پیش از سفر نکات تجربی و ظرائف لازم در عکاسی کویر، به همراه نمایش عکس برای همسفران در قالب جلسه توجیهی آموزش داده شده و در روز برگزاری این کارگاه عکاسی در محوطه کویر نیز عکاسان مجرّب همسفر بر شکل و نحوه عکاسی همسفران نظارت لازم را خواهد داشت.

مرحله نهایی این کارگاه آموزشی نقد و بررسی فایل عکس های تولید شده توسط همسفران است که پس از بازگشت به تهران در نشست عمومی نقد عکس ، مورد تحلیل و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری تورها، تور عکاسی این مرکز را در قالب یک نشست توجیهی پیش از موعد تور و یک نشست آموزشی پس از برگزاری تور برای عکاسان و همسفران علاقمند برگزار نماید.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک »  شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.
لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.
این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت محدود و اولویت حضور همسفران، ضرورت دارد تا متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به اعلام حضور و تکمیل فرم ثبت نام در این تور اقدام نمایند.

تورهای آتی « پایگاه عکس چیلیک » با هدف عکاسی از: روستانشینان کردستان، طبیعت سوباتان ، روستاهای مناطق ماسال، ماهیگیران خزر ، عشایر منطقه شهرکرد، منطقه الندان، ارومیه، روستا و کویر ورزنه، تالاب های انزلی، پل ورسک و شیرگاه، طبیعت جنگلی کپورچال، جزیره قشم، آجرپزی و خشت زنی، اردبیل، تبریز و کندوان، عشایر دشت مغان و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی طبیعت و تجربه طلوع در کویر « ایـنجـا » کلیک کنند.

پیشین
نمایشگاه عکس و چیدمان «من» در گالری نات
پسین
کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت و منظره در کاشان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست