1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سلسله گفت وگوهای اقتصادی با عکاسان در شبکه اقتصاد

سلسله گفت وگوهای اقتصادی با عکاسان در شبکه اقتصاد

شبکه سراسری صدای ج.ا.ا با همکاری گروه عکاسی دانشکده خبر سلسله گفت وگوهای اقتصاد حوالی فرهنگ را با موضوع اقتصاد در گرایش های مختلف عکاسی را برگزار می کنند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این سلسله گفت وگوها که طی هفته جاری هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۳ به شکل زنده و مشتقیم پخس خواهد شد کارشناس برنامه با عکاسان به طرح پرسش و دیدگاه خواهد پرداخت.
مباحثی چون: عکاسی هنری ، عکاسی مطبوعاتی ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی میراث طبیعی و میراث تاریخی با حضور عکاسان مرتبط با هر حوزه به طرح بحث و بررسی فرآیند اقتصاد در هر یک از این مضامین پرداخته خواهد شد.
شبکه اقتصاد گفت وگو با عکاسان
فرزاد هاشمی ، جمشید بایرامی ، یدالله ولی زاده، ابراهیم صافی ، محمدمهدی رحیمیان ، رضا جلالی ، وحید سالمی ، مرتضی فرج آبادی و علی رهبرعدل عکاسان مدعو به این برنامه می باشند که تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.
سلسله گفت وگوهای « اقتصاد حوالی فرهنگ » با تلاش فرزانه صادقیان و کارشناسی محمدمهدی رحیمیان (مدیر گروه عکاسی در دانشکده خبر) برنامه ریزی شده است.
علاقه مندان به موضوع اقتصاد هنر می توانند این گفت وگوها را هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۳ بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز که به بررسی فرصت های اقتصادی گونه های مختلف عکاسی می پردازد، دنبال کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« دانه های شن » پروانه کامیابی در نگارخانه آرته
پسین
نمایشگاه « به یاد کاوه گلستان » در نگارخانه شیرین

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ب.برازجانی
    ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۰:۵۷

    مصاحبه های سه شب و گوش دادم و فقط از صحبت های آقای سالمی و جلالی به دلیل واقع بینی شون استفاده کردم.
    ضمنا گزارشگر می دونست که آقای ساتیار امامی متولد سال ۱۳۵۴ هستن و اعلام می کنه ایشون ۲۶ ساله که در عکاسی مطبوعات فعالیت دارن (-:

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست