1. خانه
  2. اخبار
  3. سومین دوره «ده روز با عکاسان» به صدا در می‌آید

سومین دوره «ده روز با عکاسان» به صدا در می‌آید

 

همراه با رونمایی از کتاب محسن راستانی زنگ آغاز سومین دوره «ده روز با عکاسان» به صدا در می‌آید.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با سخنرانی دکتر مجید سرسنگی و مسعود زنده روح کرمانی روز ۲۱ دی افتتاح می‌شود و در بخشی از این مراسم، کتاب «زمان سخت» با آثاری از محسن راستانی است که از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده است، رونمایی خواهد شد.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» به صدا در می‌آید

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.comبه نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، مراسم افتتاحیه سومین دوره «ده روز با عکاسان» ساعت ۱۷:۳۰ روز یک شنبه، ۲۱ دی در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

در این مراسم مسعود زنده‫ روح کرمانی، رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران، ابراهیم صافی رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی و دبیر این دوره، سعید دستوری یکی از اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان و دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان سخنرانی می‌کنند. همچنین نمایش کلیپی در مورد اهداف و برنامه‌های «ده روز با عکاسان» و اجرای یک پرفورمنس از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه است.

یکی دیگر از نکات مراسم افتتاحیه نیز رونمایی از کتاب «زمان سخت» است که در آن عکس‌های سیاه و سفید محسن راستانی از جنگ و وقایعی که در بوسنی و هرزگوین روی داده، به تصویر کشیده شده است. این کتاب با ۲۰۴ صفحه در قطع ۲۱ در ۲۱ سانتی‌متر از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده و قرار است در تمام مدت برگزاری «ده روز با عکاسان» به معرض فروش گذاشته شود.

در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور نگارخانه بهار به انجمن عکاسان ایران، نگارخانه تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، نگارخانه نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، نگارخانه میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، نگارخانه پاییز به انجمن عکاسان دوستدار میراث فرهنگی، نگارخانه زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و نگارخانه ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ الی ۳۰ دی سال ۹۳ در خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران، بلافاصله پس از دریافت، در بخش اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.
——————————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده خبر گشایش سومین دورۀ برنامه ده روز با عکاسان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده نخستین خبر مربوط به برنامه کارگاه های آموزشی سومین دورۀ ده روز با عکاسان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری: نشست مطبوعاتی و رونمایی از پوستر سومین دورۀ ده روز با عکاسان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش نخستین نشست مطبوعاتی سومین دورۀ ده روز با عکاسان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده نخستین خبر رسانه ای انجمن عکاسان ایران با موضوع سومین دورۀ ده روز با عکاسان " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست