1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. طرح تعیین همسفران طلایی تور عکاسی چیلیک

طرح تعیین همسفران طلایی تور عکاسی چیلیک

مدیر پایگاه اطلاع رسانی عکس چیلیک، از برگزاری طرح تعیین همسفران طلایی تورهای عکاسی این رسانه خبر داد.

مدیر مسئول این رسانه اجرای این طرح را به پشتوانه ی برگزاری بیش از هفتادوپنج عنوان تور تخصصی عکاسی و بنابر پیشنهاد همسفران همراه با سفرهای کارگاهی، علمی و آموزشی و در عین شناخت شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه عکاسان جوان عنوان کرد و اعلام کرد: با بررسی و معرفی دقیق همسفران و کاربران ” پایگاه عکس چیلیک ” گامی نو در ارتقای سلامت محیط و تمرکز بر اصول برگزاری تورهای تخصصی برخواهیم داشت.
“مهدی سروری” سرگروه شورای برنامه ریزی تورهای عکاسی چیلیک با اشاره به ضرورت تشخیص همسفرانی با ویژگی ها و امتیازهایی برتر نسبت به سایرین، اعلام کرد: مسیر صحیح حرکت و دستیابی به موفقیت نسبی تورهای عکاسی “پایگاه عکس چیلیک” در عرصه برگزاری سفرهای عکاسی پس از لطف و عنایت پروردگار تنها مدیون همسفران با اخلاق و قدرشناسی است که بارها و بارها، با شناخت صحیح و صادقانه از هدف از حضورشان در این حرکت گروهی با حفظ ارزش های اخلاقی در مسیر تدارکاتی پیش از سفر و پشتیبانی های حین سفر و برنامه های بعد از سفر عکاسی توانسته اند تعهد را دوشادوش تخصص، در مسیر اجرا و تداوم این سفرها پاس بدارند.

طرح تعیین همسفران طلایی تور عکاسی چیلیک

این در حالی است که بر اساس گزارش تصویری تمامی تورها که در صفحه تورهای برگزار شده انتشار یافته است تورهای عکاسی این رسانه از محیطی سلامت و بانشاط، در عرصه آموزش های غیرمستقیم و کارگاهی عکاسی برخوردار بوده است.
از این رو در پس برگزاری بیش از هفتادوپنج عنوان تور عکاسی با محتوای عکاسی و نه محتوایی دیگر! سعی کرده ایم در دور جدید برگزاری تورها، طرح تعیین همسفران طلایی تورهای عکاسی چیلیک را از نگاه همسفران اجرایی کنیم.
شورای برنامه ریزی و گروه اجرایی تورهای عکاسی چیلیک در نظر دارد تا پس از برگزاری کارگاه هایی، علمی و آموزشی از سوی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک، با کمک و پیشنهاد بیش از یک هزار وصد نفر از کاربرانی که تاکنون از امکان همسفری با تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردار بوده اند، اسامی همسفران پیشرو و شاخصی را که تاکنون از زیباترین نوع حضور برخوردار بوده اند، معرفی نماید.

در این طرح لازم است تا شرکت کنندگان، با درنظر گرفتن اهداف طرح و تقوای تفکیک ارتباطات صمیمانه و عاطفی، ضمن توجه به این نکات به عنوان الگوهای ارزیابی اسامی سه تن از همسفران واجد شرایط و منظورشان را از طریق راه های معلوم معرفی کنند.
در این میان چندین شاخص را برای ارزیابی همسفران منظور، توصیه می کنیم:
* حضور هدفمند و موثر در گروه همسفران عکاس
* تلاش برای تحقق اهداف حضور و دستاوردهایی قابل توجه در حوزه عکاسی
* تاثیری به سزا و شایسته در ارتقای سلامت اخلاقی، روحی و روانی محیط تورهای عکاسی
* تلاش برای درک گروه و سعی در تکامل انگیزۀ دیگر همسفران همراه با اهداف تعیین شده در گروه
* حضور مثمر ثمر و سودمند در سلسله نشست های نقد و تحلیل و بررسی آثار همسفران
* خلاقیت در شناسایی و پیشنهادهای موضوعی در خور نیاز جامعه عکاسان جوان کشور
* بیان و ارایه صحیح انتقادهای سازنده و جسارت تاثیرگذاری بهینه در نظام مدیریت و راهبری تورهای عکاسی

شرکت کنندگان می توانند به سه طریق در این طرح مشارکت نمایند:
۱- پس از ورود در صفحه کاربری شان، اسامی را در بخش ” ارتباط با ما ” وارد و ارسال نمایند.
۲- از طریق شماره همراه شان(مندرج در صفحه کاربری)، اسامی را به شماره مسئول تور (۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) ارسال کنند.
۳- از طریق حضور در دفتر این رسانه، فرم های مورد نظر را تکمیل و به همکاران بخش فنی تحویل دهند.
این طرح پس از انجام و سنجش نتایج، اسامی نهایی را با عنوان همسفران طلایی معرفی کرده و امتیازهای اختصاص یافته به این اسامی را نیز منتشر خواهد کرد.
برگزارکننده در مسیر این سنجش، همچنان به جهت تامین سطح کیفی رضایت علاقه مندان و متقاضیان شرکت در تورهای تخصصی عکاسی، از پیشنهادهای شرکت کنندگان در خصوص درک مشکلات و شرایط همسفران و تامین امتیازهای تخصیصی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی استقبال خواهد کرد.

پیشین
نمایشگاه « سرزمین مادری» در بوستان ملل ساری
پسین
نگارخانه چیلیک میزبان آثار سومین مسابقه عکس «نگاه سرخ»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست