1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات معرفی شدند

عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات معرفی شدند

عصر روز گذشته طی برگزاری مراسمی در دانشگاه شیراز ، عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات در سالن اجتماعات کتابخانه خوارزمی دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با عنوان سومین همایش تکنولوژی بخار برگزار شد، تنی چند از مدیران و کارشناسان و اساتید دانشگاه در کنار احسان ملک زاده، مدیر عامل شرکت درخشان راه، عرفان ملک زاده، مدیرعامل شرکت عرفان مهر شیراز(نماینده شرکت پاکمن)، مهندس سهیل میرزازاده، مهندس میرزازاده (مدیرعامل)، مهندس منوچهری نایینی به عنوان مدیر ارشد، سهیل میرزازاده مدیر کارخانه تحقیق و توسعه، مدیر کارخانه ویلاشهر پاکمن نیز حضور داشته و ضمن خیرمقدم به حاضرین و انجام سخنرانی های پژوهشی مرتبط با موضوع صنعت تاسیسات از نمایشگاه عکس چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیات دیدار کردند.

عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیساتدر این مراسم نوبت به بخش عکس که رسید مونا میاهی پور از طرف دبیرخانه گزارش عملکرد فعالیت دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیات را برای حاضرین بیان کرد و در ادامه مهدی سروری با حضور در جایگاه، بیانیه دبیر هیات داوران این مسابقه عکس را برای حاضرین در ضمن ارایه توضیحاتی از مفاد بیانیه خواند.

سپس با رونمایی از عکس ها و معرفی عکاسان برگزیده ضمن دعوت از حضور ایشان، به این ترتیب معرفی و تقدیر شدند:
رتبه نخست: شهروز جلالت از استان گیلان (شهر رشت) با اهدای: یک سکه تمام بهار آزادی + یک سکه ربع بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر
رتبه دوم: مسعود محمدی از استان خوزستان (شهر اندیمشک) با اهدای: یک سکه نیم بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر
نگاه ویژه: اسحاق آقایی از استان کهگیلویه وبویراحمد (شهر یاسوج) با اهدای: یک سکه تمام بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر

عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات همچنین برگزارکننده در متن فراخوان متعهد شده بود، مدیران و اساتید و حاضرین در این مراسم می توانند در داوری آثار راه یافته سهیم باشند و با انتخاب یک عکس و ارسال کد عکس به شماره پیامک اعلام شده که در طی مراسم چندین بار اطلاع رسانی شد در انتخاب عکس برتر از نگاه حاضرین و دیدارکنندگان سهیم شوند.
در این بخش پس از پایان یافتن زمان مشارکت و شمارش کدهای ارسالی شرکت کنندگان، عکس مسعود محمدی با کسب بیشترین رای منتخب اعلام شد و یک قطعه ربع سکه بهار آزادی + لوح تقدیر به ایشان تقدیم شد.

 

به این ترتیب چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات با پشتیبانی شرکت پاکمن برای چهارمین سال متوالی با هدف توجه به صنعت تاسیسات و با رویکرد بر انرژی های نوین برگزار شد و با انجام تعهدات نام خود را در بین دبیرخانه های متعهد در قبال رعایت حقوق شرکت کننده و عکاسان صاحب اثر ثبت کرد.

در چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات مهندس الهام محمدی مسئولیت دبیر مسابقه و مهدی سروری به عنوان دبیر هیات داوران را عهده دار بوداند. همچنین سیدمصطفی حسینی، محمدحسن دامیتام و مهندس امیر شمشیری (کارشناس تاسیسات) به عنوان داوران عکاس و کارشناس چهارمین مسابقه چهارمین جشنواره عکس صنعت تاسیسات مسئولیت داوری فایل عکس های راه یافته را بر عهده داشتند.

عکس ها: سیدحسن فتاحیان
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
بیانیه دبیر هیات داوران چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات
پسین
سومین شماره از « فصلنامه عکاسی » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • هنوز خاطره عکس های غیرمرتبطی که در دور اول این مسابقه به نمایشگاه راه یافت را فراموش نمی کنم.
    داور اون دور آقای سعید دستوری و داریوش کیانی و مهدی نصرتی بودن و در مراسم اهدای جوایز یک سوال پرسیدم و با رفتار نامناسب سه نفرشان مواجه شدم و تازه فهمیدم دنیا دست کیه؟
    دیگه قید شرکت در این مسابقه را زدم تا امسال که دیدم چیلیک وارد این عرصه شده و شرکت کردم و بسیار از روند اطلاع رسانی تا پایان معرفی عکاسان راضی بودم.
    فقط با توجه به حضور یک سایت تخصصی انتظار داریم زمان برای حضور و ارسال عکس بیشتر باشه و دوم اینکه نمایشگاه عکس تاسیسات و هم مثل کویر در شهرهای ایران با نشست تخصصی چرخش دهید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست