1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس ایرانی کتاب ایران را در صربستان رونمایی کرد

عکاس ایرانی کتاب ایران را در صربستان رونمایی کرد

عکاس ایرانی مهدی تیرانی کتاب عکس « ایران – جهان شگفت انگیز از زیبایی و تنوع » را با معرفی جاذبه های گردشگری ایران در نمایشگاه کتاب صربستان ارایه کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، مهدی تیرانی با کتاب عکس ایران – جهان شگفت انگیز از زیبایی و تنوع ، به زبان صربی توانست با حضور در نمایشگاه کتاب شهر بلگراد به واسطه نمایش ۲۴۰ قطعه عکس ، شرایطی مناسب برای معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری ایران در جمهوری صربستان مهیا نماید.

در کتاب عکس « ایران – جهان شگفت انگیز از زیبایی و تنوع » به : اماکن تاریخی، فرهنگی، باستانی، طبیعت و اقلیم، معماری اصیل و سنتی روستایی و شهری، آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف ایران زمین و سبک زندگی ایرانی – اسلامی و … پرداخته است.
کتاب عکس ایران - مهدی تیرانی

مهدی تیرانی متولد شهریورماه سال ۱۳۶۲ در شهر گرگان و دانش آموخته کارشناسی عکاسی از دانشکده هنر و معماری است . ایشان تاکنون چندین جلد کتاب عکس با عناوین : «مجلس دیروز امروز» ، «محفل انس» ، «یادگار ماندگار گلستان» ، «ایران»(در قالب سه جلد مستقل به زبان های: روسی، چینی و صربی) و کتابچه های: «گردشگری استان گلستان» و «تاریخ معماری استان گلستان» تالیف و به چاپ رسانده است.

کتاب عکس ایران - مهدی تیرانیکتاب عکس « ایران – جهان شگفت انگیز از زیبایی و تنوع » به شماره شابک: ۷-۴-۹۵۲۸۵-۶۰۰-۹۷۸ با تصاویری از مهدی تیرانی و همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و انتشارات تکا و رایزنی فرهنگی ایران در کشور جمهوری صربستان ، صفحه آرایی: زهرا تیرانی با مقدمه ای چند صفحه ای از تاریخ و معرفی ایران به زبان صربی در قطع رقعی با ۱۲۸ صفحه گلاسه و رنگی با شمارگان ۵۰۰ نسخه در انتشارات « در گلستانه » به قیمت ۳۶۰۰۰۰ریال(سی و شش هزار تومان) به چاپ رسیده است.

 

کتاب یاد شده به عنوان تنها کتاب به زبان صربی در زمینه گردشگری و معرفی کشور ایران در نمایشگاه کتاب شهر بلگراد عرضه و به نمایش درآمد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« طلوع در کویر » پذیرای عکاسان تور عکاسی چیلیک شد
پسین
نمایش عکس های تاریخی دانش آموزان و معلمین گیلانی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست