1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. عکس‌های «انتهای زمین» در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

عکس‌های «انتهای زمین» در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

عکس‌های «انتهای زمین» در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

منتخب عکاسان نمایشگاه گروهی عکس «انتهای زمین» از دوم اسفند در نگارخانه دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

 

 

خبرگزاری فارس: عکس‌های «انتهای زمین» در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، منتخب عکاسان نمایشگاه گروهی عکس «انتهای زمین» عصر روز شنبه دوم اسفند ماه سال جاری با همکاری گروه عکاسان سپید در نگارخانه دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر به نمایش درمی‌آید.

در این نمایشگاه که با حضور تنی چند از عکاسان شهر بوشهر گشایش می‌یابد، ۳۵ قطعه عکس با موضوع کویر، از آثار ۳۵ عکاس همسفر با تورهای عکاسی کارگاهی «پایگاه عکس چیلیک» در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: محمدرضا (امید) آقائی، ابراهیم باقرلو، فرزانه سادات بی آزاران، اکرم جمعی، یاسمن حسین پور، زهره حسینی جم، معصومه حضرتی، مریم خادم بهمنیار، محمدرضا خرازی، محمدرضا رحیمی، محمدرضا زارع، روح ا.. سنجرانی، لادن شجاع، ماهرخ شش بلوکی، حدیثه شعبانی، حسین عصاری آرانی، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، مهدی کاظمی خالدی، میترا محمدی، مجتبی محسنی، سیدصادق موسوی، فاطمه شیخعلی میرالی، میران(شورش) مباشری، سجاد معظمی گودرزی، فاطمه ندیمی، مجید وفایی، امیرحسین هاشمی جاوید، سپیده سیرانی، محسن سلیمی، امید صرامی، مهدیه زینی اسکویی، سمیرا محمدی، جواد میرزاپورکلیبر.

«مهدی سروری» دبیر نمایشگاه، هدف از نمایش این آثار را در شهرهای مختلف کشور، اهمیت شناخت و لزوم حفظ طبیعت کویر برشمرد و یادآور شد: ارتباط بین عکاسان ما در استان‌های گوناگون و در حوزۀ عکاسی نیاز به تقویت دارد تا تولیدها و داشته های تصویری مستعدان عکاسی بتوانند شرایط تبادل آثار و برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک را فراهم نماید.
سروری همچنین با دعوت از مدیران و مسئولین فرهنگی هنری کشور به حضور و مشاهده آثار این نمایشگاه، ادامه روند حرکت این نمایشگاه را در سایر مراکز متقاضی در کشور یادآور شد و گذر از ارتباط کلامی مدیران فرهنگی هنری کشور در گفت‌وگو با مخاطب را، ضروری برشمرد و بر لزوم حمایت عملی از استعدادهای عکاسی تاکید کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه با سعی در تأمین استانداردهای رایج، در مراکزی چون خانه هنرمندان ایران، نگارخانه کوثر(سازمان صدا و سیما)، نگارخانه امام علی(ع) در تاکستان (استان قزوین)، در شهرهای کاشان و آران وبیدگل، شیراز و هم اکنون در بوشهر، یعنی دعوت به حضور مدیران و مسئولین به تحقق باورمندی شان به عکاسان جوان و نمایش توانمندی های این نسل دوربین به دست انجام گرفته است.
لازم به یادآوری است که پیش‌تر از این عکاسانی چون مسعود زنده روح کرمانی، محمدمهدی رحیمیان، سعید دستوری، کورش ادیم و افشین شاهرودی و همچنین پرویز کردوانی، پدر علم کویر شناسی در ایران پیرامون کیفیت نگاه های ارایه شده در این مجموعه عکس و سطح تاثیرگذاری آنها قلم زده اند که نظرات ایشان در کتاب نمایشگاه ارایه شده است.
این نمایشگاه عصر روز شنبه، ۲ اسفند ماه سال جاری به همت دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر و همکاری رسانه «پایگاه عکس چیلیک»” رسانه «پایگاه عکس چیلیک» در محل نگارخانه انجمن سینمای جوان بوشهر گشایش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا پایان چهارشنبه ۶ اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
مقصد آینده این نمایشگاه، استان مازندران و شهر ساری تعیین شده است.
نگارخانه انجمن سینمای جوانان بوشهر در خیابان شهید عاشوری، کوچه بهارستان ۲۴ (کوچه شهید نبی پور) واقع شده است.
انتهای پیام

پیشین
آرش خاموشی برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۱۵ شد
پسین
آموزش تخصصی عکاسی در کویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست