1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. عیادت عکاسان از « منوچهر یگانه دوست » در بیمارستان

عیادت عکاسان از « منوچهر یگانه دوست » در بیمارستان

در پی بستری شدن عکاس پیشکسوت استاد منوچهر یگانه دوست در بیمارستان، تنی چند از عکاسان و همسفران با این عکاس از ایشان عیادت کردند.
در این دیدار که عصر روز دوشنبه ۶ آذر ماه انجام گرفت مهدی سروری ، مدیرمسئول دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به همراه تنی چند از عکاسان جوان تور عکاسی چیلیک که با استاد منوچهر یگانه دوست در برخی سفرهای عکاسی همسفر بوده اند از ایشان عیادت و از خانواده ایشان دلجویی کردند.
استاد منوچهر یگانه دوست متولد فروردین ماه سال ۱۳۱۹ و از عکاسان پیشکسوت عکاسی است که عکاسی را از اواخر دهه چهل و از لابراتوار مرحوم محمود پاکزاد آغاز کرد و همزمان عکاسی را تجربه و چندی بعد در خبرگزاری پارس (ج.ا.ا) مشغول بکار شد.
ایشان در طول سالها سعی و تلاش عکاسی شان توانستند در بسیاری از موقعیت ها حضور یافته و ثبت هایی موفق را به نام خود در سوابق شان درج نمایند. از شاخص ترین کارهای ایشان می توان به عکس کوچه بنی هاشم در شهر مکّه اشاره کرد که در قالب مجموعه عکس های حج این عکاس توسط واحد سمعی وبصری سازمان حج وزیارت خریداری و در ابان ماه سال ۱۳۸۹ در نگارخانه چیلیک با عنوان «خانه خدا» به نمایش(+) گذاشته شده است.
استاد یگانه دوست چندی است به دلیل عوارض کهولت سنّ و برخی بیماری های ناشی از آن در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت گروه پزشکان متخصص به سر می برند.
کاوس صادقلو نیز روز گذشته از ایشان عیادت کرده و تاکنون عکاسانی چون: محمدحسین حیدری، کاوس صادقلو، محمد صیّاد، اصغر آزاددل، محمد نوروزی و … از ایشان عیادت کرده اند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اختتامیه جشنواره ملی عکس نگاران
پسین
نمایشگاه عکس « سیب سوم » یحیی دهقانپور

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست