1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ماهنامه مصوّر «قهوه» ویژه نامه مریم زندی چاپ و منتشر شد

ماهنامه مصوّر «قهوه» ویژه نامه مریم زندی چاپ و منتشر شد

چهل و یکمین شماره از ماهنامه مصوّر «قهوه» ویژه نامه بانوی عکاس «مریم زندی» در دی ماه سال ۱۳۹۹ چاپ و منتشر شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، چهل و یکمین شماره از ماهنامه مصوّر «قهوه» با صاحب امتیازی «حسین خطیبی» در ۸۲ صفحه چاپ و منتشر شد و در دسترس همگان قرار گرفت.
در ابتدای نشریه و در پانوشت عکسی از مریم زندی اثر احمد نقی زاده، «نادر داودی» در چند سطر موجز و گذرا اشاره کرده: در این روزگار غریب که قهوه پس از یک دوره‌ی کوتاه وقفه، دوباره این شجاعت را پیدا کرده تا دل به دریا بزند و با انتشار شماره‌ای به جنگ مشکل‌ها برود، چه بهانه‌ای بهتر از انتشار ویژه نامه‌ی مریم زندی که خود شجاع است و صف‌شکن. دیرپاترین فتوژورنالیست زنده‌ی ایرانی با سابقه‌ای به قدمت بیش از ۵۰ سال در عکاسی معاصر ایران. یکی از پرکارترین، باسابقه‌ترین و معتبرترین سرمایه‌های عکاسی و هنر این سرزمین با کوله‌باری از خاطره، تجربه و ارتباط های انسانی. مریم زندی هم «سولماز» بوده است در «آتش بدون دود» و هم «آلیس» است در «سرزمین عجایب». تحصیلکرده، از خانواده‌ای با نام و اصالت، کوهنورد و از همه مهمتر یکی از زنان های سنت شکنِ جامعه‌ی محافظه‌کار ایران که اغلب پا را فراتر از چارچوب‌ها گذاشته است. در روزگار غبارآلود شیوع بیماری‌های ریز و درشت که سفارش آن، رخوت و خانه‌نشینی است، او یک الگوی تمام عیار از نشاط و سرزندگی است.


این شماره از نشریه قهوه مطالبی به این ترتیب در فهرست آن ارایه شده است:
*کافه نادری/ همکاری انسان‌ها
*اسپرسو دوبل/ مریم زندی
*اسپرسو دوبل/ نشستن دست‌ها
*{}/ از باغ ژاپنی در داخل خانه هم لذت ببریم
*قهوه‌ای/ بو داده شده با هوس
*یاد کافه/ فرزند عشق
*کافه ۷۸/ هایکوهای تصویری
*کافه عکس/ یک زن برای فصول
*کافه گراف/ بهزاد شیشه گران
*کافه گراف/ مریم زندی
*کافه عکس/ آتش بدون دود نمی شود؛ جوان …
*کافه تایپ/ از مرد سکوت کانون آگهی زیبا تا …
*قهوه‌ی تلخ/ طرح کاد
*قهوه‌ی سبز/ تعویض صحنه
*کافی شات/ پدرم؛ ابوالقاسم خان فلاحت

روی جلد این شماره از نشریه به طرحی از چهره ” مریم زندی ” اختصاص یافته که اثر «علی خسروی» است.
همچنین در این ویژه نامه تصاویری از: احمد نقی زاده، ابراهیم حقیقی، انوشه پیربادیان از سیر زندگی و لحظه های خاص آلبوم خانوادگی «مریم زندی» به نمایش گذاشته شده است.

ماهنامه قهوه به صاحب امتیازی دکتر حسین خطیبی در فهرست ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” به ثبت رسیده و در چهارمین سال انتشار، «نادر داودی» مدیرمسئول و سردبیر این نشریه است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه و تامین هر یک از نیازهای تالیفاتی و انتشاراتی خود می توانند درخواست خود “ ایـنـجـا ” مطرح نموده و یا با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکس سال «ورود فیدل کاسترو به هاوانا» به ثبت رسید
پسین
دومین جشنواره ملی عکس و عکس نوشت آیات “قرآن، معنای زندگی”

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست