1. خانه
  2. اخبار
  3. مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه اجتماعی فردا برگزار می شود

مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه اجتماعی فردا برگزار می شود

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه اجتماعی با عنوان «برای بهتر زیستن» یکشنبه ۲۶ مهرماه در محل تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره جشنواره رسانه اجتماعی که توسط سازمان بهزیستی کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود  که بیش از ۴۳۰ نفر از  اهالی فرهنگ و رسانه با بیش از دو هزار اثر رسانه ای در آن شرکت کرده بودند.

در مراسم اختتامیه علاوه بر تقدیر از آثار برگزیده از فعالان حوزه اجتماعی رسانه ها نیز تجلیل به عمل می آید. همچنین تعدادی از بهترین آثار جشنواره در سه حوزه عکس، کاریکاتور و تصویر سازی نیز به داوری حاضران درمراسم اختتامیه گذاشته شده و به منتخبان جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.

 دومین دوره این جشنواره ای رسانه ای نیز همانند دوره نخست در ده رشته خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله، عکس، کاریکاتور، طرحهای گرافیکی، گزارش تلویزیونی، گزارش رادیویی و تیزرو کلیپ برگزار شده بود.

هیئت داوران این جشنواره را نیز آقایان دکتر محمدمهدی فرقانی، مجید رضاییان، دکتر حسن نمک دوست تهرانی، دکتر احمد توکلی و شعبانعلی بهرامپور برای بخش های مطبوعاتی، آقایان محمود عبدالحسینی، اسماعیل عباسی و عباس کوثری برای بخش عکس، آقایان محمدحسین نیرومند، کوروش پارسانژاد و آقای قلی زاده برای بخشهای کاریکاتور و تصویرسازی و آقایان حسن عابدینی، مازیار ناظمی و دکتر نگین  حسینی برای بخشهای دیداری و شنیداری تشکیل می دادند.

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه اجتماعی با عنوان برای بهتر زیستن ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ روز یکشنبه ۲۶ مهرماه در محل تالار وحدت با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه اجتماعی برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست