1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. معرفی عکاسان برگزیده در اختتامیه دومین جشنواره عکس ارسباران

معرفی عکاسان برگزیده در اختتامیه دومین جشنواره عکس ارسباران

معرفی عکاسان برگزیده در اختتامیه دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران در شهرستان اهر برگزار می شود.
معرفی عکاسان برگزیدهبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران؛ برگزاری آئین اختتام و تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران و افتتاحیه نمایشگاه عکس های راه یافته به این دوره، ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸ در سالن میرزا جعفر قره جه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر برگزار می شود.

فرهاد زرگریان اهری دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران ضمن اعلام خبر برگزاری آئین اختتام و تجلیل از عکاسان برگزیده و برپایی نمایشگاه آثار منتخب جشنواره، از بررسی ۳۱۱۲ قطعه فایل عکس رسیده از سوی ۲۱۶ شرکت کننده از ۱۶ استان کشور و ۲ شرکت کننده از کشورهای: کانادا و بوسنی و هرزگوین خبر داد.
زرگریان یادآور شد در این دوره از جشنواره بر طبق رای داوران جشنواره تعداد ۶۵ قطعه عکس از ۴۳ عکاس به «مرحله نهائی» و بخش نمایشگاه عکس راه یافته است.

نمایشگاه عکس های راه یافته و برگزیده این جشنواره عکس از تاریخ ۱۳ تا ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۴ برای دیدار علاقمندان در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر دایر خواهد بود.
داوری آثار این دوره از جشنواره را: افشین بختیار، بردیا سعادت، محمدرضا بهمرام با حضور دبیر و مدیر جشنواره به نتیجه رساندند.
دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران در بخش های: مستند اجتماعی با ۲۴ عکس، طبیعت و معماری با ۱۸ عکس، ویژه ورنی با ۱۴ عکس و تلفن همراه با ۹ عکس برگزار شده و در حال اجرا است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «تهران شهری که می بلعد» در نگارخانه شمیس
پسین
عکاس هنرمند «مهدی علائی» درگذشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست