1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی روایت گل و دل تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی روایت گل و دل تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکاسی روایت گل و دل از سوی دبیر و مدیر اجرایی این مسابقه تا پایان روز ۲۳ خرداد ماه جاری تمدید شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه و شبکه های اجتماعی،دبیر اجرایی مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» در مورد مهلت ارسال آثار به این مسابقه گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ فریم عکس در هشت محور اصلی این مسابقه به دبیرخانه آن رسیده است و شاهد استقبال بی‌نظیر عکاسان، گروه‌های ا‌مدادی جهادی و مردم هستیم.
بر همین اساس، مهلت ارسال آثار به مدت ۳ روز تمدید شده و علاقه‌مندان تا ساعت ۲۴ روز ۲۳ خرداد ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند و این فراخوان دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

اسماعیلی اضافه کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، انتظار می‌رود که علاقه‌مندان، آثار خود را با محورهای «سازمان‌های امدادرسانی» و «احساسات و عواطف» ارسال نمایند. علاوه بر این، از همه گروه‌های جهادی روحانیون که سهم بسیار زیادی در کمک به مردم سیل‌زده داشتند، درخواست می‌شود تا آثار خود را در دو محور فوق به این مسابقه عکاسی ارسال نمایند.

دبیر اجرایی مسابقه عکاسی روایت گل و دل همچنین از مشارکت بانک شهر در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اختتامیه این مسابقه در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک در واقعه طبیعی سیل های اخیر کشور خبر داد.

گفتنی است مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» همراه با جوایز نفیس در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیلی که نوروز امسال دامن گیر برخی مناطق کشور عزیزمان شد، برگزار می‌شود.

منبع:  پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سی سال از عکس مرد تانک ها و «میدان تیان آن من» چین گذشت
پسین
حکایت صبوری یک عکاس در راه جاودانه کردن یک اقلیم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست