1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال به سومین جشنواره عکس « سرمایه اجتماعی » تمدید شد

مهلت ارسال به سومین جشنواره عکس « سرمایه اجتماعی » تمدید شد

مهلت ارسال به سومین جشنواره عکس « سرمایه اجتماعی » تمدید شد

دبیرخانه سومین جشنواره عکس « سرمایه اجتماعی » با ارسال اطلاعیه ای از سوی شورای برنامه ریزی این جشنواره به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره خبر داد.
در متن ارسالی از سوی این دبیرخانه آمده است: دبیرخانه دو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی با توجه به درخواست های متوالی و تماس های مستمر عکاسان و با وجود حضور گسترده مردم در مراسم های مربوط به روزهای اربعین حسینی و سوگواری های مرتبط با سید و سالار شهیدان و همچنین مشکلاتی که در طی آخرین ساعات مهلت تعیین شده برای عده ای از عکاسان و متقاضیان به حضور برای دبیرخانه پدید آورده بود، مدت زمان دریافت ارسال فایل عکس را تا [highlight]پایان روز جمعه ۲۶ آبان ماه [/highlight]جاری تعیین و زمان ارسال و مشارکت را تمدید کرد.

این دبیرخانه با توجه به مشکلات فنی و ترافیک حضور علاقمندان به شکل جدّی از متقاضیان درخواست کرده تا برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکل فنی و پذیرش و ارسال فایل عکس ، انتخاب و ارسال اثر را به آخرین روز واگذار نکنند که زمان تعیین شده قطعی بوده و با توجه به نظام کاری تعریف شده در دبیرخانه به هیچ وجه قابل تعییر و تمدید نمی باشد.
لازم به ذکر است این دبیرخانه در صورت عدم توانایی در سیستم ارسال توسط سایت، نشانی الکترونیکی: akssarmayeejtemai@gmail.com را برای ارسال آثار معرفی کرده است.
دریافت و تکمیل و ارسال فرم شرکت در دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی به همراه فایل عکس های ارسالی از الزامات یاد شده و ضوابط دبیرخانه عنوان شده است.
سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی با دبیری افشین میرزایی و داوری کریم ملک مدنی، مهدی منعم و الوند رضازاده در حال برگزاری است و بنابر متن آخرین اطلاعیه صادره از سوی دبیرخانه، ۲۶ آبان ماه جاری آخرین مهلت ارسال فایل عکس به دبیرخانه این جشنواره عکس تعیین شده است.

دیگر اخبار دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی پس از دریافت از دبیرخانه در بخش سرخط اخبار رسانه پایگاه عکس چیلیک و با #سرمایه_اجتماعی منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گزارشی از روند حضور عکاسان در جشنواره عکس نگاران
پسین
فراخوان چهارمین دوسالانه عکس استانی نینوا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست