1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین گزارش از سومین مسابقه عکاسی نگاه سرخ

نخستین گزارش از سومین مسابقه عکاسی نگاه سرخ

دبیرخانه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ از داوری ۳۵۲۲ قطعه فایل عکس ارسالی شرکت کنندگان خبر داد.
دبیرخانۀ سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از تمدید مهلت ده روزه و با انجام امور دبیرخانه ای، تعداد ۳۵۲۲ قطعه فایل عکس در هر دو بخش سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ توسط ۷۱۲ شرکت کننده از سراسر کشور به دبیرخانهاین مسابقه ثبت و مهیای ارزیابی و داوری شد.
مهلت ارسال آثار به مسابقه « نگاه سرخ » تمدید شد همچنین در نخستین گزارش ارسالی از سوی دبیرخانه اعلام شد که: تعداد ۲۰۸ تن از شرکت کنندگان را بانوان و ۵۰۴ نفر را آقایان تشکیل داده اند.

این گزارش در بخش دیگری از توضیحات ضمن تاکید بر دو بخش عکس عاشورایی و معماری ایرانی- اسلامی مسابقه تاکید کرد: مسئولیت دبیری این دوره بر عهدۀ ” احمد خطیری ” است و داورانی چون: دکتر مهدی حجت، افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی, ابراهیم صافی و آرش حمیدی، عهده دار ارزیابی و داوری فایل های دریافتی هستند.

دبیر سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ ضمن اظهار افتخار در این دوره به جهت پذیرایی آثار از سایر استان های کشور، از استان های: تهران، گلستان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان به عنوان رکورددار بیشترین مشارکت در این دوره از رقابت ها یاد کرد.

گزارش ارسالی دبیرخانه یادآور شد: هم اکنون آثار در اختیار داوران قرار داده شده و در مرحله ارزیابی و داوری است.

در نهایت مقرر شده است از میان آثار دریافتی، تعداد ۷۲ قطعه اثر به عنوان عکس های راه یافته به نمایشگاه، انتخاب و در آیین اختتامیه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مدت یک هفته نمایش گذاشته شود.

سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ به همت کانون فرهنگی مسجد جامع گلشن گرگان به صورت سالانه بر اساس تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

همکاران ” پایگاه عکس چیلیک ” نیز با توجه به عهده داری مسئولیت حمایت رسانه ای از این دبیرخانه، با توجه به پرسش های مکرر مخاطبین و ضرورت پاسخگویی به علاقه مندان و عکاسان، اسامی شرکت کنندگان را از دبیرخانه، پیگیری کرده است که در این ارتباط، مسئولین محترم دبیرخانه وعده کردند در اسرع زمان اسامی شرکت کنندگان را جهت انتشار، در اختیار ” پایگاه عکس چیلیک ” قرار خواهند داد.

پیشین
˝واریاسیون عکس و دوربین ذهنی˝ یک نگاه
پسین
اسامی راه یافتگان به جشنواره سراسری عکس نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست