1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. نشست «عکاس ماه» با حضور هادی ابراهیمی و نمایش مجموعه آثار

نشست «عکاس ماه» با حضور هادی ابراهیمی و نمایش مجموعه آثار

آیین نشست «عکاس ماه» با حضور هادی ابراهیمی بسطامی و نمایش چندین مجموعه از آثار این عکاس در دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شد.
در این نشست که عصر روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در سالن آموزش پایگاه عکس چیلیک برگزار شد عکاسان علاقمند و مشتاقین حضور در سلسله نشست های آشنایی با روش کارکردها و مراحل تولید عکس توسط عکاسان حضور یافتند و در حین نمایش عکس ها و آثار توسط عکاس به طرح پرسش های خود پرداختند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نشست که با حضور عکاسان و علاقمندان و پخش همزمان در شبکه اجتماعی اینستاگرام پایگاه عکس چیلیک برگزار شد، ابتدا این عکاس جوان خود را معرفی کرد و در ادامه چندین مجموعه از آثار عکاسی و پروژه های اجرایی اش را همچون: صندلی، سلف دانشگاه، تیر برق، موتورسواران و … را همراه با توضیحاتی برای حاضرین نمایش داد و در نهایت با نمایش عکس های مجموعه «دگر من ها» از شکل و شیوه پرداختن به این ایده برای جمع صحبت کرد.
هادی ابراهیمی متولد آبان ماه سال ۱۳۶۹ از شهر ارومیه و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه هنر است.
ابراهیمی به تازگی در نمایشگاهی گروهی با عنوان «الف» شرکت داشته و مجموعه ای ایده پردازانه را با محوریت تاثیرگزاری و تاثیرپذیری فرد بر فردیت هر انسانی را به نمایش گذاشته است.
مجموعه عکس های یاد شده به عنوان بخش عملی پروژه پایان نامه مقطع کارشناسی رشته عکاسی این دانشجو به شمار رفته که یکی از بخش های مجموعه عکس های نمایشگاه «الف» را به خود اختصاص داده بود.
از جمله بخش های این برنامه اهدای نمونه عکس های خریداری شده سوگل غزنوی و محمدرضا شاکری از نمایشگاه عکس «الف» بود که توسط عکاس به ایشان تقدیم شد.
پایان بخش برنامه این قسمت از آیین «عکاس ماه » اهدای لوح «عکاس ماه» به «هادی ابراهیمی بسطامی» توسط عکاس حاضر در این نشست مهری راست قدم بود که با تشویق حاکی از رضایتمندی حاضرین همراه بود.
این نشست با وجود استقبال حاضرین از صحبت های عکاس و مجموعه عکس های ارایه شده با صرف یک ساعت زمان اضافه در ساعت ۲۰ پایان پذیرفت.
عکس ها: ابراهیم باقرلو

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دومین رویداد هنری پاییز_برگ در میدان مشق تهران
پسین
با معرفی عکاسان برگزیده، اختتامیه جشنواره عکس لالجین برگزار شد

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتی
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۰۷

    نشست عکاس ماه گفتمان ارزشمندی در باب نقد نگاه یک عکاس جوان بود که توسط پایگاه عکس چیلیک فرصت آشنایی با رویکرد فکری و دغدغه های یک عکاس و نوع مواجهه او با موضوعات مختلف برای عکاسی را در اختیارمان قرار داد. گفتگو ها ، پرسش ها و نمایش عکس ها، تلنگر ی بر ذهن و نگاه ام بود و از این بابت بسیار خوشحالم که در این جلسه حضور داشتم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست