1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی «مجید شقایی فلاح» با موضوع «ماهیت عکاسی» در زابل

نشست آموزشی «مجید شقایی فلاح» با موضوع «ماهیت عکاسی» در زابل

مستر کلاس «گفتاری درباره ماهیت عکاسی» با حضور «مجید شقایی فلاح» در زابل برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، بنا بر دعوت مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری نی زار، مستر کلاس «گفتاری درباره ماهیت عکاسی» با حضور مجید شقایی فلاح در شهرستان زابل برگزار می شود.
مهدی کشته گر پیرامون برگزاری این رویداد فرهنگی-هنری افزود: در این نشست تخصصی یک روزه موضوع هایی چون: شناخت رسانه عکاسی، ذهنیت و خلق اثر هنری، دلالت و معنا در عکاسی و مصادیق نگاه عکاسانه و تحلیل آثار مطرح و مورد گفت وگو قرار می گیرند.

علاقمندان می توانند چهارشنبه ۲۸ آذرماه جاری برای شرکت در مسترکلاس «گفتاری درباره ماهیت عکاسی» با «حامد غلامی» مدیر این نشست هماهنگی لازم را از طریق تماس با شماره: ۰۹۱۵۸۵۰۸۲۴۱ انجام دهند.
هزینه شرکت در این نشست تخصصی ۵۰ هزار تومان اعلام و تعیین شده است و در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل و موسسه فرهنگی هنری نی زار اعطا می شود.

«مجید شقایی فلاح» متولد فروردین ۱۳۶۵ در شهر مشهد و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مجسمه سازی و کارشناسی ارشد اقتصاد هنر با تمایل به موضوع «اقتصاد عکاسی» است.
مدرس این نشست تخصصی یک روزه از اعضای انجمن عکاسان ایران بوده، که از عکاسان و مدرسان عکاسی و مجسمه‌سازی در دانشگاه‌های هنر سطح کشور می باشد، وی که سابقه‌ی حضور در جشنواره ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی بسیاری را دارد، توانسته کسب جوایز ملی و بین‌المللی بسیاری را در کارنامه ی خود داشته باشد.
این نشست نظری و کارگاه آموزشی روز پنج شنبه ۲۹آذرماه جاری در محل موسسه فرهنگی هنری نی زار واقع در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان زابل، خیابان فردوسی، روبروی فردوسی چهلم با حضور علاقمندان به هنر عکاسی برگزار می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «پیرامون» در قم
پسین
نمایشگاه عکس «بر مدار عدم» افشین آریافر در گالری گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست