1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی « عکاسی سفر » و « حقوق عکاسان » برگزار شد

نشست آموزشی « عکاسی سفر » و « حقوق عکاسان » برگزار شد

نشست های آموزشی « عکاسی سفر » و « حقوق عکاسان » با حضور سعید عرب زاده و رامین کاکاوند در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران نشست آموزشی با موضوع « عکاسی سفر » از مجموعه برنامه های آموزش دومین جشنواره عکس نگاران برگزار شد.

ورک شاپ عکاسی سفر توسط سعید عرب زاده به مباحث تاریخچه عکاسی سفر، قوانین و اصول عکاسی در سفر، آداب و رسوم و فرهنگ ها، میراث جهانی یونسکو در ایران، عکاسی هوایی و اشاره و معرفی آداب و رسوم، فرهنگ، بناهای تاریخی و باستانی و جاذبه های گردشگری و در نهایت تشریع موضوع عکاسی سفر و جاذبه های استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

در این نشست آموزشی مسایل مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در ورک شاپ نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

سعید عرب زاده عکاس ایرانی عضو هیات داوران دومین دوره جشنواره ملی اردویی عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان است.

از دیگر برنامه های آموزشی این دوره از جشنواره ، برگزاری سمینار آشنایی با « حقوق عکاسان » بود که توسط رامین کاکاوند انجام گرفت.

سمینار حقوق عکاسان یکی دیگر از مجموعه برنامه های آموزشی دومین دوره جشنواره ملی عکس نگاران بود که به طرح مسایل اساسی و اصولی در حوزه شخصیت عکاس و آشنایی با حقوق اولیه این شخصیت در جامعه پرداخت.

رامین کاکاوند ، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری در این سمینار در حین طرح مباحث حقوقی در حوزه عکاسی به پرسش های حاضرین نیز پرداخت.

در این ورکشاپ عکاسان با قوانین و جنبه های مختلف حقوقی مرتبط با عکاسی آشنا شدند و در جریان روند صحیح و قانونی تولید و عرضه ی عکس پرداختند.

این قسمت از برنامه نیز با گفت وگو و تبادل نظر پیرامون چالش های موجود در حوزه برخوردهای جاری و معمول با عکاسان پایان پذیرفت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

 

پیشین
عکاسان برتر دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان معرفی شدند
پسین
اسامی شرکت کنندگان نخستین جشنواره عکس لالجین شهر جهانی سفال منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست