1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی منصوره معتمدی در شهرستان اهر و کلیبر

نشست آموزشی منصوره معتمدی در شهرستان اهر و کلیبر

ورکشاپ عکاسی  و نشست آموزشی منصوره معتمدی با موضوع عکاسی مستند در شهرستان های: اهر و کلیبر برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش به عنوان برگزارکننده این کارگاه آموزشی و میزبان این عکاس ، نشست آموزشی و ورکشاپ عکاسی با موضوع مستندگاری و دیلی لایف گرافی را با حضور منصوره معتمدی عکاس در شهرستان های اهر و کلیبر برگزار می نمایند.

معصومه فریبرزی مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش با بیان این خبر افزود : این دوره در راستای آموزش و ارتقاء دانش عکاسی برای علاقه مندان هنر عکاسی شهرستانهای اهر و کلیبر و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش تدارک دیده شده است.
وی عنوان کرد: زمان درنظر گرفته شده برای این کارگاه بصورت یک روزه در شهرستانهای اهر و کلیبر می باشد که نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان متغیر خواهد بود.
ایشان با اشاره به اینکه خانم منصوره معتمدی از عکاسان شناخته شده در عرصه عکاسی مستند و خبری می باشد، تشریح کرد:
منصوره معتمدی با وجود چندین سال حضور و فعالیت در خبرگزاری ها و روزنامه های ایران از جمله : خبرگزاری فارس و سوره / روزنامه ایران /جوان /همشهری /جام جم/ پیام امروز / سروش بانوان و راهیابی و گذراندن ورکشاپ World Press Photo در ایران را در کارنامه خود دارا هستند. این بانوی عکاس چندین عنوان نمایشگاه عکس نیز در سوابق خود داراست که از آن جمله می توان به: کــودکان خیابانی / کـــودکان گل فروش / «ی پلاک»/ مسجدسلیمان ۱۰۰ سال پس از نفت و… ) نام برد.

فریبرزی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کلیبر ، انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ، کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری ، برگزاری این دوره ها را برای هنرمندان عرصه عکاسی مفید و مثمر ثمر عنوان کرد و بر استمرار دوره های آموزشی در این سطح را تأکید کرد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی حداکثر تا پایان روز شنبه ۲۳ تیرماه جاری با شماره همراه ۰۹۱۴۸۹۴۲۶۷۱ در تماس باشند.

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «نگاه» در نگارخانه شفق
پسین
فراخوان چهارمین مسابقه عکس انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست