1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست عکاسی : « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان »

نشست عکاسی : « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان »

آشنایی با ژانر عکاسان پیشگام  دفتر آموزش پایگاه عکس چیلیک در نظر دارد با برگزاری سلسله نشست عکاسی دوره ای ، با عنوان « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » برنامه ای آموزشی را ویژۀ دانشجویان و علاقه مندان به عکاسی برگزار نماید.

این برنامه که در تلاش است در دوره های ماهانه برپا شود سبک نگاه و پرداختن به موضوع های منظور عکاسان پیشگام و بزرگ جهان را مورد نمایش، بررسی، تحلیل و کاوش قرار می دهد.

هدف از طراحی و اجرای این هم اندیشی های حضوری، بالا بردن سطح دانش عکاسان جوان با تاریخ عکاسی و شیوه های برخورد با موضوع های گوناگون، مشق بصری، شناخت آثار، روش های کاری عکاسان، گفت وگو پیرامون سبک و چگونگی تحلیل ذهن و نگاه عکاس است.

 

آشنایی با ژانر عکاسان پیشگامدر هر یک از عناوین برنامه ریزی شده در جلسات آتی این نشست عکاسی ، سبک های فراگیر عکاسی از جمله: حیات وحش، طبیعت و منظره، مستند اجتماعی، عکاسی خبری و جنگ، عکاسی خیابانی، عکاسی در شب و عکاسی با فلاش مورد طرح و بحث و گفت و شنود قرار خواهد گرفت.

نخستین جلسه از سلسله نشست عکاسی « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » با موضوع عکاسی حیات وحش به معرفی سه عکاس برتر و صاحب نام در این گرایش عکاسی خواهد پرداخت.

 

آشنایی با ژانر عکاسان پیشگاماین نشست عکاسی عصر روز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار خواهد شد.

 

نشست ها توسط سیدصادق موسوی و محمدحسن محمدی اداره خواهد شد که هر دو از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد عکاسی از دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشند.

 

علاقه مندان به حضور با توجه به محدودیت در ظرفیت سالن و پذیرش نفرات متقاضی، ضرورت دارد از طریق تماس با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ ثبت نام خود را اعلام کنند.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه « فیلتر قرمز » در نگارخانه شلمان
پسین
« از بهمن ۵۷ تا بهمن ۹۴ » در تارو پود شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست