1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست هماهنگی جشنواره عکس بین اللملی گلستانه

نشست هماهنگی جشنواره عکس بین اللملی گلستانه

گلستانهنشست هماهنگی با عوامل اجرایی جشنواره ملی و دوسالانه بین المللی عکس گلستانه برگزار شد.
در این نشست رضازاده مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع)، فرامرز عامل بردبار دبیر جشنواره، امیر کمانی دبیر اجرایی و محمد رجایی مدیر اجرایی جشنواره حضور داشتند و به طرح دیدگاه های خود در زمینه مسئولیت های شان پرداختند.
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » به نقل از دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی عکس گلستانه، در ابتدا این نشست نخست دبیر اجرایی جشنواره گزارشی از نحوۀ ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان را برای حاضرین تشریح کرد و در ادامه دیگر عوامل با طرح نظرات و دیدگاه های شان تلاش نمودند تا آخرین وضعیت دبیرخانه را برای مدیریت تشریح کنند.

از نکات قابل توجه این گزارش تعداد شرکت کنندگان از خارج از ایران و معرفی سرور سایت جشنواره با ظرفیت و امنیت بالا جهت بارگذاری آثار شرکت کنندگان بود.

همچنین بنابر پیشنهاد هیات برگزار کننده در هر بخش جشنواره سه اثر شایسته تقدیر از سوی داوران انتخاب خواهد شد که تا پیش از این تنها جوایز نقدی بر هر بخش در نظر گرفته شده بود.

در انتهای این نشست گاه شمار جشنواره نیز با توجه به تغییر زمان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه و انجام داوری که اعلام شده بود پنجشنبه ۵ شهریورماه سال جاری خواهد بود، به روزهای سه شنبه ۲۴ شهریور و چهارشنبه ۲۵ شهریورماه تغییر یافت.
از دیگر نکات مصوب در این نشست اعلام نتایج به دست آمده جلسه ارزیابی و داوری مسابقه در اول مهر ماه از طریق ارسال به نشانی الکترونیک (ایمیل) عکاسان و اعلام عمومی از طریق انتشار در پایگاه های فعال منتخب در عرصه عکس و عکاسی همچون عکاسی و پایگاه عکس چیلیک خواهد بود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه « لبخند زندگی » در مهاباد
پسین
گشایش « انتهای زمین » با حضور عکاسان ایرانی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست