1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس یاران حسین‌(ع) در سالن حجاب برپا می‌شود

نمایشگاه عکس یاران حسین‌(ع) در سالن حجاب برپا می‌شود

۱۲ تا ۱۸ خرداد؛

نمایشگاه عکس یاران حسین‌(ع) در سالن حجاب برپا می‌شود

 

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ عکس یاران حسین (ع) در سالن حجاب برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی یادواره عکس یاران حسین (ع) در این نمایشگاه منتخب عکس‌های رسیده به دبیرخانه یادواره عکس یاران حسین (ع) به مدت هفت روز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
بنا بر این گزارش، دو هزار و ۱۶۳ اثر از استانهای تهران، مازندران، سمنان، هرمزگان، خوزستان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، اذربایجان غربی، کردستان، یزد، مرکزی، ایلام، کرمان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، اردبیل، گیلان، همدان، لرستان، خراسان رضوی و شمالی، فارس و قم برای دبیرخانه یادواره رسیده است.
اولین یادواره عکس یاران حسین (ع) با هدف گسترش فرهنگ حسینی و تعمیق تاثیرات و کارکردهای این فرهنگ در تقویت و تحکیم مناسبات خانوادگی و اجتماعی و ارتقاء انضباط اجتماعی در جامعه توسط موسسه ناجی هنر طراحی و تنظیم شده و مراکزی چون موسسه مالی و اعتباری قوامین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حامیان این حرکت فرهنگی ارزشی هستند.
این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۸ خردادماه به همت موسسه ناجی هنر و با همکاری آژانس عکس ایران، انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان صدا و سیما برپا می‌شود و تاکنون رقابت ۳۲۵ عکاس در مرحله انتخاب اولیه قطعی شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست