1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه «انتهای زمین» در تاکستان تمدید شد

نمایشگاه «انتهای زمین» در تاکستان تمدید شد

مجموعه عکس های ” انتهای زمین ” که چندی پیش در نگارخانه بوستان شهرستان تاکستان به نمایش گذاشته شد، به دلیل استقبال مناسب از سوی علاقه مندان، به مدت ده روز تمدید شد.
نمایشگاه عکس گروهی« انتهای زمین » که به همت «انجمن سینمای جوان» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان و با همکاری دفتر ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) برگزار شده بود به مدت ده روز تمدید شد.

نمایشگاه «انتهای زمین» در تاکستان تمدید شد

منصور رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با اظهار خوشنودی از استقبال مناسب از سوی علاقه مندان و عکاسان و و دانشجویان این شهرستان از این نمایشگاه، با تمدید مهلت دیدار از عکس های ارسالی عکاسان نمایشگاه ” انتهای زمین ” افزود:
کانون سینمای جوان این اداره با همکاری دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” منتخب پنجمین نمایشگاهی گروهی عکاسان این رسانه را با عنوان ” انتهای زمین ” از صبح روز شنبه ۱۹ لغایت ۲۹ مهرماه جاری در محل نگارخانه بوستان مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) به نمایش گذاشته بود که به دلیل استقبال گروه های دانشجویی و علاقه مندان به عکس های طبیعت، این نمایشگاه تا مورخه ۹ آبان ماه تمدید شد تا امکان جلب رضایت بیشتری از سوی جوانان مشتاق را فراهم آورد.

“منصور رحمانی” عکس های حاضر در نمایشگاه را مجموعه ای مناسب برای تالیف دانست و اظهار داشت: نگاه غالب مردم تعریف طبیعت را بیشتر در محیط های سبز و مکان هایی چون جنگل و دریا و رودخانه می پندارند ولی این نمایشگاه چنان زیبا طبیعت گرم و خشک کویر را به تصویر کشیده بود که تم ها و فام های زرد و نارنجی را نیز به عنوان نمایندگان طبیعت گرم و خشک کویر در ذهن مخاطب جای داد.

مجموعه عکس های منتخب ” انتهای زمین ” با ۳۶ قطعه اثر رنگی و سیاه سفید از ۳۶ عکاس همسفر با تورهای عکاسی چیلیک در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است که “امین رحمانی” از شهرستان تاکستان نیز در فهرست عکاسان این نمایشگاه می باشد.

اسامی عکاسان حاضر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: محمدرضا(امید) آقائی، ابراهیم باقرلو، فرزانه بی آزاران، سمیرا بیگدلی، اکرم جمعی، اعظم حشمتی، زهره حسینی جم، معصومه حضرتی، نازیلا حقیقتی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، زهرا خوش، محمدرضا رحیمی، محمدرضا زارع، حسین عصاری آرانی، امین رحمانی، پرستو عطرسائی، روح ا.. سنجرانی، محسن سلیمی، فاطمه شیخعلی میرالی، منوچهر(امید) صرامی، شهرام فرهمند، محمدرضا فرهمند، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، مهدی کاظمی خالدی، سیدعرفان علیپور، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سجاد معظمی گودرزی، مائده موحد، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، مجید وفائی، سمیه هاشمی و امیرحسین هاشمی جاوید اشاره کرد.
نگارخانه بوستان در تاکستان، خیابان ولیعصر(عج)، مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع شده است.

پیشین
طرح اردوی عکاسی سومین مسابقه ملی نگاه سرخ
پسین
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس « راه و بی راه »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست