1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « بهار در بهار » در سایت گردشگری نیشابور

نمایشگاه « بهار در بهار » در سایت گردشگری نیشابور

نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» با آثاری از محمدرضا چایفروش؛ مدرس و عکاس بر جسته انجمن سینمای جوان نیشابور  در محل سایت گردشگری نیشابور بر پا شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از سوی « مسعود سلیمانی » معاون سرپرست دفتر نیشابور، اطلاع داد:
کانون عکس سینمای جوان همکاری خود را با مجموعه نهادهای فرهنگی وهنری شهرستان، در جهت حمایت از اعضای انجمن با برپایی نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» عکاس برجسته نیشابوری محمدرضا چایفروش ادامه داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل سایت گردشگری نیشابور برپا شده است، گفت:
نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» شامل ۳۰ قطعه عکس به صورت رنگی در ابعاد ۴۰ ×۳۰ سانتیمتر با موضوع طبیعت بهاری و اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری نیشابور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

سلیمانی در ادامه اظهارات خود بیان کرد: محمدرضا چایفروش عکاس نیشابوری با هدف معرفی طبیعت و اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری نیشابور به مشتاقان و به ویژه زائران، همچنین ارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و بررسی آثار و هم اندیشی با عکاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا کرده است.

ویدر انتهای این اطلاعات اظهارداشت: نمایشگاه عکس «بهار در بهار» با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور و کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور تا آخر فروردین ۱۳۹۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ جهت بازدید عموم باز است.
سایت گردشگری این شهرستان نیشابور در میدان امام رضا(ع)(باغرود) این شهرستان واقع شده است.

پیشین
طبیعت « الندان » هدف همسفران تور عکاسی چیلیک
پسین
کتاب « عکاسی سیاه و سفید » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست