1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه آثار جشنواره عکس ایرانشناسی در نگارخانه شفق

نمایشگاه آثار جشنواره عکس ایرانشناسی در نگارخانه شفق

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس ایرانشناسی در محل نگارخانه شفق در تهران در حال برگزاری است.
جشنواره عکس ایرانشناسی در نگارخانه شفق به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شفق ، نمایشگاه آثار برگزیده پنجمین جشنواره عکس ایرانشناسی ، با موضوع «جاذبه‌های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی ایران زمین » با حضور دکتر قدرت الله علیزاده معاون اطلاع رسانی و امور بین الملل بنیاد ایرانشناسی و برگزیدگان جشنواره عکس ایرانشناسی از عصر روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه جاری در محل نگارخانه شفق در حال نمایش است.

در این جشنواره بیش از ۶۲۲۹ قطعه فایل عکس از ۷۶۸ شرکت کننده به دبیرخانه رسید که ۳۳۰۹ قطعه فایل عکس مربوط به بخش حرفه‌ای و ۲۹۲۰ قطعه فایل عکس مربوط به بخش غیرحرفه ای در این جشنواره بود.
بر این اساس، هیئت داوران تعداد ۸۰ قطعه عکس از ۶۰ عکاس را برای بخش نمایشگاهی جشنواره عکس ایرانشناسی انتخاب کرده و از این بین ۱۰ نفر به عنوان عکاس برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند و جوایز برگزیدگان در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در مراسم گشایش این نمایشگاه در محل بنیاد ایرانشناسی اهداء شد.
در بخش حرفه‌ای اصغر بشارتی ، هادی محسن‌تبار ، فیروز رجائی و محمد وروانی فراهانی و در بخش غیرحرفه ای از علیرضا زارعی و سعید ملکوتی با اهدای جایزه و دیپلم افتخار تقدیر به عمل آمد.
همچنین در بخش حرفه ای: مازیار اسدی، امیر بهروزی راد و حسین تهوری و در بخش غیرحرفه ای از: سحرناز طالب نژاد و سیدمحمدحسین ماهری شایسته تقدیر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
آثار ارائه شده در این نمایشگاه به تعداد ۴۰ قطعه قاب عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر تا پایان روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ در معرض نگاه دیدارکنندگان و علاقمندان است.

نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی راه یافتگان جشنواره « زنان و زندگی شهری » معرفی شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « سایه بی رنگ » در نگارخانه تم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست