1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه خیریه عکاسان با عنوان «راهی برای لبخند» به نفع سیستان و بلوچستان

نمایشگاه خیریه عکاسان با عنوان «راهی برای لبخند» به نفع سیستان و بلوچستان

رویداد راهی برای لبخند با همراهی ۲۰ عکاس و تعداد ۵۰ عکس از استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک طرح اولیه این ایده از سوی صادق سوری عکاس مطرح شد تا اینکه پس از طرح این ایده و مشارکت و همراهی تنی چند از عکاسان کشوری این نمایشگاه گروهی عکس به صورت خیریه برگزار شد و عکاسان صاحب اثر در این رویداد جمعی طی بیانیه ای تمام دستاورد مالی و عواید فروش عکس ها را در این طرح فرهنگی_هنری برای کمک رسانی به کودکان مناطق محروم سیستان و بلوچستان تقدیم و صرف کردند.

در متن قاب نخست این رویداد تصویری آمده است: “سالهاست که ما عکاسان ایران ، تصاویر زیبایی از مردمان و طبیعت سیستان و بلوچستان هدیه گرفته ایم. حال در این روزهای سخت که سیل خانه هایشان را فرو ریخته، کرونا روزیشان را محدود کرده و به دست آوردن نان برای دستهای سخاوتمندشان سخت شده، نوبت ماست تا همراهشان باشیم.
ما دلهای بزرگ و صورت های مهربانتان را فراموش نکرده ایم. “

تعداد آثار عکاسی به نمایش گذاشته شده با توجه به توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا و بنا بر احترام به مخاطبین و وسعت بخشیدن به دامنه حضور و دیدار و مشارکت حداکثری علاقمندان با همکاری کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان، موسسه همیاری (حامی کودکان کار)، دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک و آتلیه هیوا این آثار از طریق فروشگاه اینترنتی مزوبوتیک به نشانی @mezobotique در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای نمایش و فروش قرار داده شده است.

اسامی عکاسان همراه در رویداد «راهی برای لبخند» به این ترتیب معرفی شده اند: مهدی نجارپیشه(پیشکسوت عکاسی استان)، اسحاق آقایی، داود ایزدپناه، ابراهیم باقرلو، اعظم حشمتی، مریم خداوردی، عرفان سامان فر، مهدی سروری، مهدی(بردیا) سعادت، صادق سوری، جلال شمس آذران، عباس رستگار، سهیل زندآذر، احمد عباسی، سعید عرب زاده، صابر قاضی، احسان کمالی، سیدحسین کوشه ای، زبیر موحد و محمود میربزرگ.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «روز-مرگی» سارا ساسانی در گالری راه ابریشم
پسین
فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست