1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «آوا» در شهر کتاب ابن سینا

نمایشگاه عکس «آوا» در شهر کتاب ابن سینا

نمایشگاه عکس « آوا » آثار مهدی فتاحیه همزمان با عید سعید فطر در روز شنبه ۲۶ خرداد ماه جاری در گالری شهر کتاب ابن سینا در تهران گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه انفرادی از عکس‌های مهدی فتاحیه با نگاهی به موضوع: طبیعت، شهر و اشیاء است که با نمایش ۱۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در گالری شهرکتاب ابن سینا در خیابان ایران زمین برگزار خواهد شد.

فتاحیه متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۹ و دانش آموخته رشته عکاسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده هنر و معماری است که سابقه برگزاری نمایشگاه در موقعیت هایی چون: فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای ارسباران و نگارخانه های خارک و نرگس را در سوابق اجرایی و هنری خود دارد.

فتاحیه در توضیح نمایشگاه عکس‌های خود در قاب نخست نمایشگاه آورده است: «در زمانه ای که فضای مجازی تمام دنیای انسان ها را به خودش مشغول کرده و کمتر فرصت برای صحبت کردن و حرف زدن وجود دارد حتی اشیا بی جان اطراف ما نیز به صدا درآمده و حرف می زنند اما ما از آنها غافل هستیم و من سعی کرده ام با نگاهی نو به آنها بپردازم».
نمایشگاه عکس آوا ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۶ خرداد ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر دیدارکنندگان می توانند همه روزه از روز یکشنبه ۲۷ خردادماه تا پایان روز جمعه ۱ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ جهت دیدار از عکس ها به نگارخانه شهر کتاب ابن سینا مراجعه کنند.

گالری شهرکتاب ابن سینا در تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، روبه روی بیمارستان بهمن، شهرکتاب ابن سینا واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
​​تمدید فراخوان مسابقه عکس « خوبی را معروف کنیم »
پسین
نگاه های برتر « مستند و طبیعت » تور عکاسی سوباتان معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست