1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «طبیعتِ بی جان» در گالری بهارک

نمایشگاه عکس «طبیعتِ بی جان» در گالری بهارک

نخستین نمایشگاه انفرادی عکس تئاتر پیام احمدی کاشانی با عنوان: «انعکاس تئاتر در لنز» عصر جمعه ۱۹ مهرماه جاری در محل گالری بهارک افتتاح می شود

طبیعتِ بی جانعکاس باسابقه ژانرهای طبیعت و مستند، در هفتمین نمایشگاه انفرادی عکس خویش، صحنه های تئاتر را روی دیوارهای نگارخانه بهارک به نمایش می گذارد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از مشاور رسانه پروژه؛ پیام احمدی کاشانی که سابقه شرکت در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی و برپایی ۶ نمایشگاه انفرادی در ژانرهای عکاسی طبیعت و مستند و کسب جوایز مختلف در جشنواره های معتبر ایرانی و خارجی را در کارنامه دارد، در طول سال های ۹۷ و ۹۸، به جرگه عکاسان حرفه ای تئاتر پیوست و از نمایش های متعددی در تماشاخانه های معتبر سطح شهر تهران عکاسی کرد که نتیجه چنین فعالیتی، افتتاح نخستین نمایشگاه انفرادی عکس تئاتر او با عنوان “انعکاس تئاتر در لنز” است.

“انعکاس تئاتر در لنز” پیام احمدی کاشانی، شامل ۱۷ قطعه عکس از ۱۷ نمایش مختلف است که در روز جمعه، ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با حضور هنرمندان تئاتر گشایش می یابد.

دیدار از آثار ارایه شده در این نمایشگاه عکس ، همه روزه از روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸ تا روز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ممکن است.

نگارخانه بهارک در تهران، ده ونک، کوچه صابری، کوچه یکم، شماره ۱ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه انفرادی «طبیعتِ بی جان» در گالری ژینوس
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «نور» در گالری نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست