1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «تحت فشار» در نگارخانه هنر

نمایشگاه عکس «تحت فشار» در نگارخانه هنر

نخستین نمایشگاه انفرادی عکس احسان رأفتی با نام «تحت فشار» از روز جمعه ۲۹ مردادماه جاری در نگارخانه هنر به نمایش گذاشته می شود.

احسان رافتی با تحت فشار در نگارخانه هنر به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نمایشگاه که اولین نمایشگاه عکس احسان رأفتی بعد از ۳۵ نمایشگاه گروهی عکس و انفرادی گرافیک است نگاهی دارد به عجیب ترین خط اتوبوسرانی خاورمیانه که خط میدان راه آهن تا میدان تجریش را دربر می گیرد.
عکاس در این مجموعه ۳۰ فریم عکس را با تلفن همراه به صورت سلفی عکاسی کرده و در اندازه ۲۰ در ۲۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته است.

احسان رأفتی درحال حاضر مدیر دوربین.نت، آژانس عکس تهران و سردبیر هفته نامه تصویرتهران است. رافتی همچنین دبیری سرویس عکس روزنامه جوان، هفته نامه سلامت، خبرگزاری شهر، هفته نامه سروش، خبرگزاری پارسه پرس، ماهنامه سپیده دانایی، ماهنامه پیک تندرستی، ماهنامه نقش نو، ماهنامه رویش، ماهنامه سروش جوان و … را بر عهده داشته است.
احسان رافتی متولد مهرماه سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته رشته عکاسی خبری، گرافیک مطبوعاتی از دانشکده رسانه است.

نمایشگاه عکس «تحت فشار» در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۹ مرداد ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت. علاقمندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۲ شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند .

نگارخانه هنر در تهران، خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان ، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، گالری شماره یک واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایش عکس‌های میرزاابوالقاسم نوری در موزه عکسخانه شهر
پسین
« رقص نگاه » روبرت شهبازی در نگارخانه هپتا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست