1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «طنین زندگی» در ایده گالری اصفهان

نمایشگاه عکس «طنین زندگی» در ایده گالری اصفهان

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی با عنوان « طنین زندگی » با هدف پاسداشت زندگی در طبیعت و معرفی جاذبه های گردشگری در محل ایده گالری شهر اصفهان برگزار می شود .

نمایشگاه عکس «طنین زندگی» در ایده گالری اصفهانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه که با همکاری مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان برگزار می شود، تعداد ۳۴ تن از هنرجویان و دانش آموختگان هنر عکاسی با ۴۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با نگاهی به موضوع های: طبیعت، معماری و مردم نگاری در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
بهزاد بهروزنیا مدیر اجرایی این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: انسان همواره از موقعیت جغرافیایی زندگی خود تاثیر می گیرد، زندگی روز مره و مشکلات روز افزون شهرنشینی همیشه باعث شده است انسان آمیختگی خود را با طبیعت از دست بدهد، و مشکلات عدیده ای اعم از مشکلات روان شناختی، جسمانی و اجتماعی بر انسان غلبه کند، نمایشگاه گروهی عکس طنین زندگی در واقع پیامی است برای فراخوانی انسان به زندگی یا سفری هرچند کوتاه به دامان طبیعت و معرفی جاذبه های بکر گردشگری  و نمایش زندگی اقوامی که هنوز زیستن شان با طبیعت گره خورده است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: الهام آموت، عرفان ابوالقاسم، محمد امینی، نیما اکبری، ملیحه ایوبی، مهران بیابانی، علی بهرامی، محمدحسین تاجیک، مرضیه تختی پور، ام البنین جعفری، مریم جمشیدی، علی حسین زاده، سارا دباغیان، سحر رضائی، زهرا سعادت نما، سارا سلطانی، شادی سعیدی، مهرداد شاهی، مهسا طباطبائی، هه ژار ظاهری، خاطره عادلی، ساره عباسی، راضیه قربان نژاد، زهرا قنبری، ندا ماهر، فریده محمودی، مینا محمدی، مهدی ملک نژاد، محمد نریمانی، کیوان نفر، گلدیس نمازیان، مجید نیک نفس، عرفان یاورنیا .

دکتر غیاث الدین ایرانمدار ، دکتر مصطفی سپه وند، و بهزاد بهروزنیا مسئولیت انتخاب عکس ها را بر عهده داشتند.

افتتاحیه نمایشگاه در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه جاری بوده و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقه ‌مندان نیز می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
ایده گالری شهر در اصفهان، میدان امام حسین(ع)، ارگ جهان نما، ورودی طالقانی، طبقه دوم، روبروی شهر کتاب واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
ملانوروزی: بی ینال عکاسی کشور در شان موزه نبود
پسین
کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست