1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «نزدیک شدن» حاج جعفری در گالری اُ

نمایشگاه عکس «نزدیک شدن» حاج جعفری در گالری اُ

نمایشگاهی از آثار عکاسی مسعود حاج جعفری با عنوان « نزدیک شدن » از روز جمعه ۹ شهریور ماه جاری در گالری اُ به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه مسعود حاج جعفری تعداد ۱۳ قطعه عکس را در اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر و تعداد ۳ قطعه عکس را در اندازه ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر به نمایش می گذارد.

در متن قاب نخست این نمایشگاه به عنوان استیتمنت نمایشگاه به قلم عکاس آمده است:
«آنجا که پای علاقه‌ای در میان باشد، ما عکس‌ها را چاپ می‌کنیم و پیشِ روی چشم می‌گذاریم، به امیدِ کم کردنِ فاصله و نزدیک شدن به آن‌چه یا آن‌کس که دوست می‌داریم و برای چیرگی بر فراموشی. اما همواره آنچه در عکس باقی می‌ماند شبحی دست نیافتنی است، چیزی گنگ از جنس خاطره، یادآورِ نیستی.

در پروژه “نزدیک شدن”، از طریق چاپِ عکس دوستان در ابعاد بسیار کوچک و ثبتِ دوباره به میانجی میکروسکوپ، هنرمند آنقدر به آن‌ها نزدیک شده است تا غبارِ وهمِ نزدیکی را از آن‌ها بزداید … نزدیکی به دوستانی که هر یک به خواستی، کشورشان را ترک کرده‌اند.
اگر خوب به عکس‌ها نزدیک شویم چیزی نمی‌بینم جز از دست‌ دادن».

مسعود حاج جعفری متولد فروردین ماه سال ۱۳۵۹ و دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مهندسی برق است که تاکنون تجربه دو عنوان نمایشگاه عکس «بدون عنوان» را در سال ۱۳۸۴ در خانه عکاسان و مجموعه عکس های «فان» را در سال ۱۳۹۴ و در محل گالری اُ داشته است.

نمایشگاه عکس «نزدیک شدن» ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ شهریور ماه جاری در محل گالری اُ گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان ۲۱ شهریور ماه همه روزه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از عکس ها و آثار مسعود حاج جعفری در گالری اُ دیدن کنند.
گالری اُ روزهای شنبه تعطیل است.
گالری اُ در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان خدری(شاهین)، شماره ۱۸، طبقه نخست واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
توسط «حاج عسکر سفالگر» پوستر جشنواره عکس لالجین رونمایی شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «طنین زندگی۳» در نگارخانه رسول مهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست