1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «کوبا» در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاه عکس «کوبا» در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاه عکس «کوبا» از روز شنبه ۶ خردادماه ۱۳۹۶ در گالری « ایده پارسی » (مرکز نمایشگاهی فیاپ در ایران) در حال نمایش است.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در ابتدای آیین گشایش این نمایشگاه که با افتتاح رسمی نمایشگاه عکس های “کوبا”  از آقای Romain Nero که شامل ۲۰ عکس از مجموعه کوبا است ، آغاز شده، جوایز برندگان ایرانی جشنواره های نوروز تاجیکستان و ویکتور پولینسکی قرقیزستان اهدا شده است.

در توضیح مربوط به این موسسه از سوی برگزارکننده امده است: فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ)، توسط دکتر وان دی ویجر (DR. M. Van de Wijer) بلژیکی در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

نخستین کنگره این فدراسیون در سال ۱۹۵۰ در شهر برن سوئیس با شرکت ۱۰ نماینده از کشورهای مختلف تشکیل شد. فیاپ تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عکاسی است که از طرف یونسکو UNESCO به رسمیت شناخته شده و پروژه هایی نیز بنا به درخواست این سازمان انجام داده است.
این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۸۵ مؤسسه ملی در ۵ قاره می رسد.

نمایشگاه عکس کوبا تا پایان روز ۱۰ خرداد ماه هر روز از ساعت ۱۷-۲۰ پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.
گالری ایده پارسی پنجشنبه ها تعطیل است .
نگارخانه ایده پارسی در تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، شماره ۲۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
«نمایشگاه مینیمالیسم در عکاسی» در اصفهان
پسین
سایت رسمی نشریه عکس رونمایی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست