1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «گلستان نگارستان ایران» در کاشان

نمایشگاه عکس «گلستان نگارستان ایران» در کاشان

نمایشگاهی از آثار عکاسی سهیل قنبرزاده با عنوان « گلستان نگارستان ایران » از روز یکشنبه ۷ شهریور ماه جاری در نگارخانه سهراب سپهری کاشان برگزار می شود.
نمایشگاه عکس سهیل قنبرزاده به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۲۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۵۰ سانتیمتر با موضوع ترکمن های استان گلستان به نمایش گذاشته خحواهد شد.
سهیل قنبرزاده گرگری متولد سال ۱۳۶۰ است و تاکنون موفق به برگزاری بیش از سی عنوان نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی با موضوع های مستند و طبیعت و… شده است.

در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: « هدف از برگزاری نمایشگاه عکس « گلستان نگارستان ایران » معرفی پتانسیل های موجود در استان گلستان از نگاه گردشگری و عکاسی در عرصه های طبیعت و قوم نگاری می باشد… » .
در بخش دیگر متن ضمن نام بردن از سعید استادیان و ملیحه رسایی، از: دفتر انجمن سینمای جوان گرگان و کاشان و هتل سرای عامری ها و گروه عکاسان آزاد کاشان به عنوان حامیان و همکاران برگزارکننده این نمایشگاه عکس نام برده و تقدیر شده است .
نمایشگاه عکس « گلستان نگارستان ایران » در ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۷ شهریور ماه جاری در محل نگارخانه سهراب سپهری گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه سهراب سپهری در شهر کاشان ، خیابان علوی، هتل سرای عامری ها واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
با تقدیر از پیشکسوتان ، اختتامیه « این شش نفر » برگزار شد
پسین
فراخوان گرنتِ عکاسی یادواره « علی هویسی »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست