1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « زندگی در بازار تبریز » در تهران

نمایشگاه عکس « زندگی در بازار تبریز » در تهران

نمایشگاه گروهی عکاسان تبریز با عنوان « زندگی در بازار تبریز » که چندی پیش در محل بازار تبریز به نمایش درآمده بود، در نگارخانه‌ سعدآباد تهران به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه عکس « زندگی در بازار تبریز » در تهران به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه ۳۸ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر از فرآیند زیستی بازاریان و مردم در قالب کادرهای هنری به نمایش گذاشته می‌شود.

بازار بزرگ تبریز با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان به شمار می‌رود. این بازار که در مرداد ماه سال ۱۳۸۹خورشیدی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، از بازارچه‌ها، دالان‌ها، تیمچه‌ها، سراها و کاروانسراهای متعددی تشکیل شده‌است. پیش‌تر به جهت قرار گرفتن شهر تبریز بر سر چهارراه جاده ابریشم و گذر روزانه هزاران کاروان از کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی از آن، این شهر و بازار آن از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده‌است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس گروهی به این ترتیب نام برده شده است: فرشید احمدپور، امیررضا افروزی، عالیه امانی، فرهاد برومند، امین بیانی، فرهاد پوررضا، مهران چراغچی بازار، رضا حسنی، آرش موسوی خسروشاهی، وحید دل سعید، مسعود طالبی، صابر علی‌نژاد، مهرداد فرهود، ساینا گلزار، حامد مرتضوی، نازنین مسلم، امیرعلی نواده شهلا، مینا نوعی، الیار یکتن و مهرداد واحد.

نمایشگاه عکس « بازار تبریز » تا پایان روز دوشنبه ۱۲ مهر ماه جاری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.
نگارخانه سعدآباد در تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، میدان دربند واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « ژان بودریار » در نگارخانه گذار
پسین
نمایشگاه عکس « هیچ کجا » در نگارخانه شماره شش

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست