1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « زندگی در تبریز » در بازار تبریز

نمایشگاه عکس « زندگی در تبریز » در بازار تبریز

دومین نمایشگاه گروهی عکاسان تبریز با عنوان: « زندگی در تبریز » از روز یکشنبه ۱۴ شهریور به مدت ۱۰ روز در تیمچه مظفریه بازار بزرگ تبریز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس « زندگی در تبریز » در بازار تبریزبه گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از تارنمای عکاسی از ایران ، عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه، زندگی در بازار تبریز را با ۴۵ قطعه عکس رنگی در ندازه ۷۰ در ۵۰ سانتی متر از فرایند زیستی بازاریان و مردم در قالب کادرهای هنری نشان خواهند داد.
برگزار کنندگان این نمایشگاه در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آورده اند: بازار تبریز با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع از بزرگترین و مهم ترین بازارهای سرپوشیده در سطح ایران و قاره آسیا به شمار می رود. بازار تبریز در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ خورشیدی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این بازار از بازارچه ها دالان ها، تیمچه ها سراها و کاروان سراهای متعددی تشکیل یافته هست. پیش تر به جهت قرار گرفتن شهر تبریز بر سر چهارراه جاده ابریشم و گذر روزانه هزاران کاروان از کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی از آن، این شهر و بازار آن از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است

اسامی عکاس های حاضر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: فرشید احمدپور، امیررضا افروزی، عالیه امانی، فرهاد برومند، امین بیانی، فرهاد پوررضا، مهران چراغچی بازار،  پیمان حامدی بهتاش، رضا حسنی، آرش موسوی خسروشاهی، وحید دل سعید، مسعود طالبی، صابرعلی نژاد، مهرداد فرهود، ساینا گلزار، حامد مرتضوی، نازنین مسلم، امیرعلی نواده شهلا، مینا نوعی، الیار یکتن و مهرداد واحد می باشند که به پاسداشت فعالیت های فعالان هنر عکاسی شهر تبریز(حسین صدری، حسن وحدانی، کمال شب خیز، جلال شمس آذران، وحید تهامی و مرتضی کنعانی) میهمان این نمایشگاه خواهند بود.

نمایشگاه عکس «زندگی در بازار تبریز» صبح روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد یافت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان ۲۴ شهریور ماه جاری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در محل تیمچه مظفریه بازار بزرگ تبریز از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سعید فلاح فر: سری به نگارخانه های تخصصی عکاسی بزنید
پسین
نمایشگاه گروهی عکس کانون عکاسان فریدونکنار در گالری هنر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست