1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « فرح‌زاد » در گالری علیها

نمایشگاه عکس « فرح‌زاد » در گالری علیها

نمایشگاه انفرادی نرگس سبحانی  تحت عنوان «فرح‌زاد» در گالری علیها برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه نرگس سبحانی آثار  خود را که نیم نگاهی است به منطقه فرح زاد تهران، با  ۲۰ قطعه تابلو عکس به مخاطب ارائه داده و پیرامون این آثار چنین بیان کرده است:

 نام فرح‌زاد برای بسیاری از افراد، یادآور تفرجگاهی با هوای مطبوع، و رستوران های سنتی در شمال غربی تهران است؛ در گذشته نام اصلی آن «فره زاد» بوده و بعدها این نام به‌صورت فرح‌زاد درآمده که به معنای محل زایش و پیدایش شادی است.
اما به دنبال آشنایی بیشتر و قدم‌گذاشتن به کوچه ها و بافت کهن آن می توان به وضوح ناهنجاری هایی را دید، که از زیبایی های این محله قدیمی با پیشینه تاریخی کاسته است.
فرح‌زاد روایتی است از آدمهایی  که از شهر و دیار خود به تهران مهاجرت کرده ولی هر کدام از آنها دچار چالش و تناقضاتی شده اند و  از آبان  ماه ۱۳۹۵ تا دی ماه ۱۳۹۶ عکاسی شده است .

آیین گشایش نمایشگاه «فرح‌زاد» ساعت ۱۶ روز جمعه ۷ دی ماه جاری در گالری علیها برگزار خواهد شد و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

سایر علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها تا پایان روز ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری علیها در تهران، خیابان شریعتی ، نرسیده به میدان قدس ، کوچه ماهروز زاده، کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دومین نمایشگاه عکس « قاب های خیالی » در تبریز
پسین
یادداشت ؛ سعید فلاح فر: عکاس از آنچه هست، معنایی تازه می سازد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست